fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובר הפועל עפולה כפיר בזק פרש מתפקידו

כפיר בזק הודיע על סיום דרכו בקבוצת הכדורגל שהעפילה השבוע לפלייאוף העליון, בעונתה הראשונה בלאומית
כפיר בזק
כפיר בזק (צילום: עצמי)
כפיר בזק
בא והולך מאהבה. כפיר בזק (צילום: עצמי)

דובר קבוצת הכדורגל הפועל עפולה, כפיר בזק, שהעפילה השבוע לפלייאוף העליון, הודיע היום (שני)  על החלטתו לפרוש מהקבוצה. "לפני כשנה נתבקשתי על ידי ראש העירייה דאז אבי אלקבץ להצטרף לקבוצת הפועל עפולה במטרה לטפל בכל הנושא התקשורתי. במהלך תקופה זו הקבוצה עלתה ליגה והתכוננה לקראת עונה היסטורית בליגה הלאומית. עם כניסתי לתפקיד עשיתי ככל יכולתי להביא סטנדרטים של עבודה תקינה מול כלי התקשורת והעיתונאים, כפי שכל מועדון מקצועני אמור להתנהל", אמר בזק.

כפיר בזק מוסיף: "במהלך התקופה ידעה העיר תהפוכות פוליטיות שהשפיעו על המועדון שסבל מעליות וירידות הן מבחינה ניהולית והן מבחינה מקצועית. למרות התקופה הקשה, לא חשבתי לרגע לעזוב ולהפקיר את המועדון ללא הגנה בתקשורת. כתושב העיר וכאוהד הקבוצה הצלחתה הייתה חשובה לי מאוד. כל שראיתי לנגד עיניי הוא למתג את הקבוצה כמקצוענית ולהוביל אותה לסטנדרטים נאותים בתקשורת, כל זאת, לעיתים, בתנאים בלתי אפשריים של משיכת חוטים מכל עבר ללא סמכות בלעדית אחת ויחידה שתתווה דרך ראויה ונכונה".

בזק, שהתכוון תחילה להתפטר בסיום העונה, החליט שזה הזמן עבורו לפרוש ואמר: "עם ההישג המצוין של הקבוצה, הגעתה לחוף מבטחים והבטחת עונה נוספת בליגה הלאומית, בהחלטה משותפת עם הנשיא ששי יעקב, החלטתי לסיים את תפקידי. אני מרגיש שזה הרגע הנכון והאחראי עבורי להמשיך הלאה. זאת הייתה תקופה מרגשת שסופה מתוק. אני מודה ומאחל הצלחה בהמשך לכל חבריי בהנהלה, סגל השחקנים והאוהדים ביציע. באתי לקבוצה מאהבה ואני הולך באהבה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות