fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבילנו שכונת C1 היא הצפון החדש של עפולה

שבח את שבח. צילום באדיבות החברה

חברת "שבח את שבח" היא חלוצת הבנייה בשכונת C1 , החברה הקבלנית הראשונה שהחליטה כבר לפני למעלה מ-5 שנים על הקמת פרויקט מגורים ענק ובו 13 בניינים עם 250 יחידות דיור במגוון גדלים, מבחר תכנונים, עיצובים ורמות גימור שונות בשכונה זו.

חברת שבח את שבח היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 1980 על ידי האחים מאיר, שלמה וחיים שבח, מוותיקי העיר עפולה. מיום היווסדה ביצעה חברת "שבח את שבח" עשרות פרויקטים למאות משפחות בתחום הבניה הרוויה, הבניה הפרטית ובבניה לצורכי התעשייה רובם ככולם באזור עפולה וסביבתה. בימים אלו בונה החברה פרוקיט מגורים ענק בשכונת c1 ביציאה הצפונית של העיר עפולה. כיאה לחלוצת הבנייה בשכונת c1 הוקמו תשתיות הביוב, המים והחשמל על פי קצב התקדמות הבנייה של הבניינים הראשונים שהקימה חברת שבח את שבח בשכונה וזאת בעזרת שיתוף פעולה מלא של עיריית עפולה. בימים אלו ניתן לראות את קצב הבנייה והפיתוח המתגבר בשכונה זו, כאשר כבר חלק בלתי מבוטל מהתשתיות קיימות ומוכנות להקמת מגוון הפרויקטים ויחידות הדיור שיוקמו בשכונת c1 בימים אלה ובעתיד הקרוב.

פרויקט המגורים של שבח את שבח. שכונת C1 (הדמיה: באדיבות חברת שבח את שבח)
פרויקט המגורים של שבח את שבח. שכונת C1 (הדמיה: באדיבות חברת שבח את שבח)

החברה מעסיקה בפרויקטים שהיא בונה אדריכלים ומהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, במטרה להגיע לרמת איכות וטיב בניה מהגבוהות ביותר. בבניינים שבונה החברה בשכונת c1 הושקעה מחשבה עמוקה על מנת ש- 13 הבניינים לא יהיו דומים לפרויקטים קודמים שהוקמו בעפולה. מנהלי ועובדי החברה עובדים לפי כל כללי הבטיחות וכן דוגלים ביחסי אנוש ובמענה לצרכי הלקוחות.

כבר היום ניתן לראות בוודאות כי הביקוש לדירות בשכונת c1 הוא ביקוש חסר תקדים בקרב תושבי עפולה וגם בקרב תושבי חוץ שמבינים את הפוטנציאל שגלום במיקום המצויין של שכונה זו. בחברת שבח את שבח זיהו את הפוטנציאל של שכונה זו מבעוד מועד, ולכך יש מספר סיבות עיקריות:

שבח את שבח. צילום באדיבות החברה
שבח את שבח. צילום באדיבות החברה

תחנת רכבת
השכונה מוקמת בסמוך לתחנת רכבת העמק החדשה של עפולה. רבים מאנשי המקצוע העידו כי הרכבת תתרום לפיתוח אדיר של העיר עפולה והערים השכנות לה. אנו, בחברת שבח את שבח יודעים להעיד כי השכונה הזו מושכת גם אוכלוסייה מקומית וגם אוכלוסייה מבחוץ, הרואה בשכונת c1 פוטנציאל מגורים שווה במיוחד שמתאים לאורח החיים העתידיים שלהם ושל ילדיהם.

פארק עירוני
בסמוך לפרויקטים שבונה חברת שבח את שבח בשכונת c1 תקים עיריית עפולה פארק עירוני מפואר בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. הפארק שמעוצב ומתוכנן בצורה קפדנית ומיוחדת במינה ישתרע על למעלה מ- 20 דונמים ויהיו בו שבילי אופניים, מתקני משחקים לכל הגילאים החל מפעוטות ועד בוגרים, מסלולי ג'וגינג, גני שעשועים, מזרקות וריאה ירוקה ענקית לרווחת תושבי השכונה והאזור כולו.

שכונה מרווחת
על פי כל התוכניות והתכנונים שכונת c1 תהיה השכונה הכי פחות צפופה מבין כל שכונות העיר עפולה. מתוכננת הפרדה מוחלטת בין הבניינים רבי הקומות (בנייה רוויה) לבין הבתים צמודי הקרקע שייבנו בשכונה זו.

טאבו ונגישות
כל הבניניים שבונה חברת שבח את שבח בשכונת c1 נבנים על אדמת טאבו. השכונה כולה והבניינים שבונה חברת שבח את שבח בפרט נמצאים בצומת דרכים מרכזית לכל כיווני היציאה מעפולה למרכז הארץ ולצפון הארץ.

מוסדות וחינוך
בסמוך לפרויקטים של החברה מתוכננים להיבנות בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת ומוסדות ציבור למיניהם לרווחת תושבי השכונה. זוהי ללא ספק תהיה שכונת היוקרה של העיר עפולה.

למעבר לאתר החברה הקליקו: שבח את שבח

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות