fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל עפולה מכוונים לליגת העל

כשלושה שחקנים במיליון שקל ברוטו- זוהי העלות המוערכת של שלושת השחקנים החדשים של הפועל עפולה, דיוויד גומז, דוויד סולארי ומתיאס מרטין. היו"ר אסולין: "בעונה שעברה גייסנו 800-900 אלף שקל, העונה נגייס יותר"
מנהל הקבוצה מומי כהן עם גומז וסולארי
מנהל הקבוצה מומי כהן עם גומז וסולארי (צילום: עצמי)
מנהל הקבוצה מומי כהן עם גומז וסולארי
מנהל הקבוצה מומי כהן עם גומז וסולארי (צילום: עצמי)

שלושת שחקני הרכש החדשים שהביא המאמן ניסן יחזקאל העלו את רף הציפיות בהפועל עפולה לשחקים, והעלו בצורה משמעותית את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה. בעפולה כבר לא מתביישים לכוון הכי גבוה שאפשר, עלייה לליגת העל, לראשונה בתולדות המועדון.

המאמן ירון הוכנבוים אמר השבוע כי שכר השחקנים בתקופה בה היה עדיין בקבוצה עמד על 2.2 מיליון שקל. כעת יקפוץ שכר השחקנים משמעותית בעקבות צירופם של דיוויד גומז, דוויד סולארי ומתיאס מרטין משמעותית. שלושת השחקנים החדשים שווים על פי אומדן גס כמיליון שקל ברוטו, עם משכורת סביב ה- 20 אלף שקל נטו לכל אחד פלוס תנאים נלווים הכוללים רכב שכור ודירות, (דירה פלוס רכב שכור לשחקן שווים כ-70 אלף שקל ברוטו בשנה), דבר שיעלה את תקציב השחקנים משמעותית, ללמעלה מ-3 מיליון שקל.

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, אומר בתגובה: "אנחנו עובדים במרץ אבל זה קשה, אפילו קשה מאוד. אנחנו בונים קבוצה חדשה ואנחנו ממשיכים בדרך שלנו לגייס כסף. הופתענו מאוד שראש העיר לא הסכים לתת לנו תוספת של 250 אלף שקל שביקשנו ממנו, אבל אנחנו מעודדים מכך שהוא לא טרק לנו את הדלת. אנחנו מאמינים שאם נהיה בעמדת זינוק לליגת העל, הוא לא יישאר אדיש, ירתם ויעזור לנו. אם יהיה סיכוי הוא לא יאכזב".

נכון להתחייב על כאלה סכומים כל עוד אין לכם את הכסף מובטח?
"אני יכול לגלות שגם בעונה שעברה, כשהחתמנו שחקנים בכירים, לא היה לנו את הכסף בכיס, עבדנו קשה וגייסנו בין 800אלף שקל ל- 900 אלף, זה מה שיהיה גם העונה, אני מאמין שנגייס אפילו יותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות