fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אל תבואו אליי בטענות אם הקבוצה תרד ליגה"

האם מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים מתריע או מכין אליבי? השבוע כינס מסיבת עיתונאים והסביר על המצב הקשה בקבוצה. " אין חברי הנהלה, אין עם מי לדבר בכלל" ייתכן והקבוצה תשחרר שחקנים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

מאמן הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, הוא בחור חכם ובעל ניסיון, אחד שעבר דבר וחצי דבר בכדורגל הישראלי.  השבוע כינס הוכנבוים מסיבת עיתונאים בעקבות מצבו הקשה של המועדון ולאחר שבשבוע שעבר נכשל הניסיון לשדך לקבוצתו את איש העסקים מיקי קופל,שהציע להעניק חסות לקבוצה. המאמן הודיע במסיבת העיתונאים: "אל תבואו אליי בטענות אם הקבוצה תרד ליגה". היו שטענו כי הוכנבוים מכין לעצמו אליבי במקרה שהקבוצה תיפול, היו כאלה שאמרו שהמאמן הותיק כואב את מצב הקבוצה ולכן כינס את מסיבת העיתונאים, האמת נמצאת ככל הנראה אי שם באמצע.

ירון הוכנבוים במסיבת העיתונאים
אין משכורות. הוכנבוים במסיבת העיתונאים (צילום: כפיר בזק)

אגב, היו כאלה שציפו כי המאמן יודיע במעמד זה על התפטרותו, אך מקורבי המאמן ציינו כי מחשבה כזו אפילו לא עלתה בראשו. הוכנבוים פתח את מסיבת העיתונאים עם סיכום ביניים של תוצאות הקבוצה עד כה וציין כי עד שהחלה האי ודאות סביב משכורות השחקנים וניהול המועדון, הקבוצה הוציאה תוצאות טובות והייתה מעל הקו האדום.

"ביום שישי שיחקנו בעכו מול אחי נצרת והחל מהדקה 12 שיחקנו עם עשרה שחקנים. למרות זאת לא היינו שווים הפסד. לצערי הפסדנו, אני מאוד גאה בשחקנים על המשחק האחרון וגם זה שלפניו בחוץ מול בית"ר תל-אביב. אין לנו הנהלה, אין לנו עם מי לדבר. אני לא עברתי דבר כזה בחיים שלי. העתיד הכלכלי הוא שמדאיג אותנו, משכורת דצמבר עדיין לא שולמה. יש כוננה לשחרר בין שניים לשלושה שחקנים בכירים".

הוכנבוים התריע על המצב הקשה: "במצב הקיים קשה מאוד להתנהל כאשר אין חברי הנהלה. אין עם מי לדבר בכלל ומי שמנהל את הכל למעשה זה המנהל יוסי כהן, הדובר כפיר בזק ואני, אך חשוב לציין שלא מדובר באנשים שהם בעלי זכות חתימה אלא אנשים שמנסים להחזיק את הקבוצה עד שדברים יסתדרו. השחקנים לא קיבלו את המשכורת של חודש דצמבר, חלקי משכורות מתחילת העונה וישנם כאלה שגם לא קיבלו מענקי עלייה.

"בחלון העברות הנוכחי אל תבואו אלי בטענות כל עוד הקבוצה במקום להתחזק- נחלשת. כולם יודעים את המצב בטבלה, גם היום אנחנו מעל הקו האדום אבל רק שתי נקודות מעל ראשל"צ. אנחנו קבוצה שמתמודדת על הירידה, אין לנו מגרש ביתי ואנחנו צריכים להשאיר את עפולה בליגה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות