fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק של התחדשות

מתחם עמק סנטר משנה את פניו ולצד חידוש ניראות המתחם מגדיל את היצע ומגוון החנויות בו * המנכ"ל מוטי מאמו: כשאתה מבקר במתחם עמק סנטר, אתה יכול ליהנות מכל השירותים להם אתה זקוק בביקור אחד, חנויות אופנה, ספורט, מסעדות, מוקדי שירות, שירותי רפואה מתקדמים ועוד"
מתחם עמק סנטר (צילום אורי חיון)
מתחם עמק סנטר (צילום אורי חיון)

"יש פה התחדשות, יש כאן שינוי", אומר בגאווה ובסיפוק מנכ"ל מתחם עמק סנטר בעפולה, מוטי מאמו, על המתחם אותו הוא מנהל,  שמשתרע על שטח של 22 אלף מ"ר ומשרת את תושבי עפולה והעמקים.

מתחם עמק סנטר (צילום אורי חיון)
מתחם עמק סנטר (צילום אורי חיון)

בין העסקים החדשים שנפתחו בתקופה האחרונה במתחם עמק סנטר, השוכן ליד בית חולים העמק: משקפי קרולינה למקה, חנות ענק של רשת תמנון, la pizza מבית קפה ללה, חנות איפור ומרכז טיפולים מרשת גולדן רוז, מרכז שירות HOT, נעלי פליי פוט , מחסני חשמל דיגיטל,אניפט, גלידריית שוקוניל, מסעדת מפגש הכפר וקפה גרג ששופץ לאחרונה והפך לכשר מהדרין.

אך מעל הכל גאה מוטי מאמו  בפתיחתו של המרכז הרפואי RMC במתחם. מרכז כירורגי רב תחומי החדשני והמתקדם בצפון בהובלתו של פרופ' נמרוד רוזן. במרכז שבעה חדרי ניתוח מפוארים ובהם ניתנים שירותי אבחון וטיפול בכל תחומי הכירורגיה האמבולטורית ע"י טובי המנתחים באזור. "תושבי הגליל בכלל ותושבי עפולה והעמקים בפרט, לא צריכים להרחיק עוד  לחיפה  או לתל אביב כדי לקבל שירותי רפואה מתקדמים הם יכולים לקבלם קרוב לבית ובתנאים הטובים ביותר בארץ".

מוטי מאמו מסכם: "תהליך השינוי וההתחדשות של המתחם בעיצומו  כשהמטרה שלי היא להפוך את המתחם  ל- ONE STOP MALL".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות