fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פתאום יש עניין עד הסוף, פתאום הקהל מגיע בהמוניו"

אבי לוי צילום קרן אקריש
יש לו קשרים. אבי לוי (צילום: קרן אקריש)

אבי לוי הוא המנצח הגדול של משחקי הפלייאוף בליגות השונות. אחרי שעברו בשלום, הוא יכול לרשום לעצמו ניצחון גדול ולחייך. "בליגות השונות אין בטן, יש מתח עד לרגע האחרון, כבר לא שומעים את הסיפורים הלא נעימים על קבוצות שלא מתאמצות, הצעד שלנו היה בהחלט נכון והיום הוא מוכיח את עצמו", אומר מנהל אגף הליגות הנמוכות בהתאחדות לכדורגל.

אבי לוי צילום קרן אקריש
אבי לוי (צילום: קרן אקריש)

"הליגות הנמוכות עברו מהפך גדול", הוא אומר, "בכל מקום פוגשים אותי אנשים ואומרים כמה טוב השינויים עשו לליגות, פתאום יש עניין עד הסוף, פתאום הקהל מגיע בהמוניו, זה משהו שלא היה בעבר", הוא אומר, אחרי שמעלות מליגה ב' עלו לליגה א' על חשבון דליית אל כרמל שירדה, ואחרי שעירוני טבריה עלתה ללאומית על חשבונה של קטמון. הייתה זו הפעם הראשונה בתולדות הפליאוף שקבוצה מליגה א' הדיחה קבוצה מהלאומית.

לוי, אילו שינויים אתם עוד מתכננים?
אנחנו רוצים להגיע למצב שלוש קבוצות ירדו מהלאומית ושלוש יעלו אוטומטית מליגה א'. כרגע אין רוב בהתאחדות למהלך כזה. בליגה ג' אנחנו מתכננים שינויים, לאחד מחוזות, משחקי פליאוף, שיהיה יותר מתח ועניין".

מדברים גם על שינויים בהתאחדות
"זה לא סוד שצפוי להיבחר יושב ראש חדש, אף אחד לא יודע מה יהיה, אני מאמין שהקמת המנהלת, תגרום לחיזוק מעמדן של הליגות הנמוכות והליגות לנוער".

מילה לסיום על הכדורגל בבית שאן?
"לא יודע מה קורה שם, אני לא בעניינים, מאחל להם המון הצלחה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות