fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית תוכל להשתחרר מהשחקנים הזרים ללא פיצוי כספי

בקבוצה לא רוצים להיתקע עם הקולומביאני ראול אספריזה והצ'יליאני קרלוס אסטבן רוס, אם יאכזבו. בינתיים שניהם מותירים רושם טוב באימונים בקבוצה שבעונה שעברה התקשתה להבקיע שערים
הקולומביאני קרלוס אספריה חותם צילום יצחק סולומון
הקולומביאני קרלוס אספריה חותם (צילום: יצחק סולומון)

הפועל נצרת עילית דאגה להכניס סעיף יציאה לחוזים של השחקנים הזרים שלה, הקולומביאני ראול אספריזה והצ'יליאני קרלוס אסטבן רוס, לפיו הקבוצה תוכל לשחרר אותם ללא פיצוי כספי בחודש ינואר וזאת במטרה למזער נזקים, אם יתברר כי הם מאכזבים. אגב, לנצרת עילית יש אופציה על השחקנים גם לעונה הבאה. בינתיים שניהם מותירים רושם טוב באימונים בקבוצה שבעונה שעברה התקשתה להבקיע שערים.

"הגענו למסקנה שבסיט הסטטי תוקע את משחק ההתקפה, החלטנו לשנות, ללכת על משהו אחר, על שחקנים מהירים שעובדים קשה. האם זה יצליח? ימים יגידו", מסבירים במועדון.

הקולומביאני קרלוס אספריה חותם צילום יצחק סולומון
הקולומביאני קרלוס אספריה חותם (צילום: יצחק סולומון)

שניהם יזכו לשכר פחות או יותר דומה: הצ'יליאני כ- 3000 דולר בחודש, הקולומביאני כ- 3500 דולר בחודש, שניהם יקבלו דירה שכורה, ללא רכב שכור. המשותף לשניהם: הם דוברים ספרדית. בעוד שהקולומביאני דובר רק ספרדית, הצ'יליאני מפטפט כמה מילים באנגלית. שניהם הפכו לחברים צמודים ונראים ביחד מעבר לשעות האימונים. מי שמסייע בקליטתם הוא אוהד הקבוצה, אוסבלדו גולדשטיין, שבעבר שסייע להרבה שחקנים מדרום אמריקה להתאקלם בישראל.

ראול אספריזה, בן 23, שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של ארצו יחד עם כדורגלן ריאל מדריד, חמס רודריגז. "אנחנו חברים טובים", הוא אומר. באימונים הפגין ניידות ומהירות, עשה רושם של שחקן שאוהב לעבוד ולהשקיע על המגרש, אולם לא שכנע שהוא יודע לכבוש שערים.

קרלוס אסטבן רוס, בן 25, רשם שתי הופעות במדי נבחרת צ'ילי. הוא לא בכושר משחק והסביר זאת בכך שסירב לחתום על חוזה חדש, לכן לא הורשה להתאמן עם קבוצתו הצ'יליאנית. המאמן עופר טלקר בנה לו תכנית אימונים מסודרת כדי להכניס אותו בהדרגתיות לעניינים, זו הסיבה שלא אפשר לו לשחק במשחק האימון נגד מכבי חיפה ביום רביעי שעבר.

שניהם נמצאים תקופה קצרה בישראל ויש להם נושא משותף עליו הם מתלוננים: החום הכבד, שלטענתם מקשה עליהם את החיים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות