fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית תדרוש דמי השאלה מקבוצה מהליגה הפלשתינאית

הלאלאל קודס ממזרח ירושלים החתימה את החלוץ איאד (פאדי) סלביס, ששהה אתה השבוע במחנה אימונים באנטליה. סלביס שייך לנצרת עילית, שמתכוונת לדרוש את המגיע לה. ברעם: "הוא שחקן שלנו וזה לא ג'ונגל פה". סלביס כבר חושב על נבחרת פלשתין
איאד (פאדי) סלביס (צילום חגאג רחאל)
איאד (פאדי) סלביס (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית מתכוונת לדרוש דמי השאלה מקבוצת הלאל אל קודס מהליגה הפלשתינאית, שם אמור לחתום שחקן הקבוצה, איאד (פאדי) סלביס, שעתיד לשחק בקבוצה ממזרח ירושלים המשתתפת בליגה הפלשתינאית. עד כה היה נהוג שהליגה הפלשתינאית היא בבחינת ג'ונגל: שחקנים מישראל עברו לשם בלי לקבל שחרור מהקבוצות שלהם, דמי השאלה או העברה מעולם לא שולמו, אפילו פיפ"א לא המצליחה להתמודד עם הבעיה.

איאד (פאדי) סלביס (צילום חגאג רחאל)
איאד (פאדי) סלביס (צילום חגאג רחאל)

בנצרת עילית מתכוונים לעמוד על זכותם לקבל דמי השאלה. "פאדי הוא שחקן שלנו, אפילו לא שמעתי שהוא בליגה הפלשתינאית, אף אחד לא דיבר אתי, ככה דברים לא צריכים להתנהל", אומר מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, "נפנה לבית המשפט אם צריך, נדרוש דמי השאלה המגיעים לנו על פי חוקי פיפ"א. פאדי הוא שחקן שלנו וזה לא ג'ונגל פה".

סלביס התאמן במשך שבוע בקבוצה ממזרח ירושלים, וביום ראשון טס אתה למחנה אימונים באנטליה, תורכיה. את הקבוצה מדריך סמיר עיסא, שבתחילת העונה שעברה אימן את מכבי אחי נצרת, שעובד בקבוצה הפלשתינאית כבר שנתיים. היום (שישי) צפויה הקבוצה לחזור מתורכיה, ובעוד שבועיים תצא למחנה נוסף בירדן, שיכלול משחקי אימון נגד קבוצות מקומיות ומעיראק. הליגה הפלשתינאית תחל באמצע חודש אוגוסט.

פאדי, איך התרשמת מהתנאים בקבוצה?
"יש כאן תנאים מצוינים, בתי מלון וארוחות בין אימונים, יחס טוב, מתקן חדש שמכיל 20 אלף מקומות ישיבה בשכונת א- ראם, מחנות אימונים, זה לגמרי רציני. אני חושב שלקבוצה יש מקום בליגת העל בישראל. יש לנו הרבה שחקנים מנבחרת פלשתין, שנמצאת בהתקדמות ועלתה לגביע אסיה. מספרים שיש אווירה מדהימה במשחקים, שלדרבי מגיעים 20 אלף צופים, אצטדיון מלא ואווירה מדהימה".

אפרופו נבחרת פלשתין. מה תעשה אם תקבל הצעה לשחק שם?
"לא אחשוב פעמיים ואקבל את ההצעה. זו הזדמנות גדולה לקבל הכרה בדרך לקבוצה גדולה. כבר דיברו אתי על זה, אמרו שרוצים להתרשם ממני, רוצים שאצא עם הנבחרת הצעירה למשחק בדרום קוריאה בחודש ספטמבר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות