fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עובר על אברהים בסיט?

"משהו לא טוב עובר על אברהים בסיט", מודאגים בהפועל נצרת עילית, ותוהים האם זה בגלל האינטרנט שלא מחובר בביתו למרות בקשותיו, או שמא הגעגועים לבת זוגו ששוהה בדנמרק
לא יקבל תוספת שכר. אברהים בסיט (צילום: חגאג רחאל)

"משהו לא טוב עובר על אברהים בסיט", בהפועל נצרת עילית מודאגים מהירידה ביכולתו של החלוץ הגנאי שלהם, "הוא הברומטר של הקבוצה. הוא חלוץ שמסוגל לסחוב שני בלמים ולפנות את הדרך לאחרים. כשהוא חלש, כל הקבוצה לא מתפקדת".

בסיט היה צל של עצמו בשני המשחקים האחרונים, בהם הפסידה הקבוצה לקבוצות התחתית הכח עמידר ובית"ר תל אביב/רמלה, ובנצרת עילית טוענים כי יכולתו החלשה הקרינה על כל הקבוצה. "כשהוא רוצה לשחק הוא לא רואה אף אחד בעיניים. הוא עושה לבלמים מה שהוא רוצה. הוא כל כך חזק שיכנס בקיר והקיר ישבר", אומר שחקן בקבוצה.

אברהים בסיט (צילום: חגאג רחאל)

שחקנים בקבוצה העלו תהיות האם יש בעיות מסביב שמפריעות לו לשחק כדורגל בראש שקט. בהנהלה הגיעו למסקנה שאין כאלה ושהוא מקבל תנאים טובים להתעסק רק בצד המקצועי, אלא ששחקנים בקבוצה  מספרים על מספר בעיות המטרידות את השחקן. הראשונה היא היעדר אינטרנט תקין בביתו. "אני חייב אינטרנט, זה הקשר היחיד שלי עם המשפחה שלי באפריקה", אמר לשחקנים בקבוצה. בסיט מאוכזב שלמרות מספר פניות, הנושא טרם סודר.

כמו כן יש הטוענים כי המרחק מרעייתו, השוהה בדנמרק שם היא מתגוררת מקשה עליו והגעגועים פוגעים ביכולתו. בסיט לא ראה את רעייתו כבר מספר חודשים, והיא אמורה להגיע בחודש ינואר מדנמרק. "אני מתגעגע אליה", הודה החלוץ בפני שחקנים מהקבוצה.

בלי כל קשר לבעיות המקצועיות עם בסיט, יש הטוענים כי למרות שהוא משחק בעמדה מספר 9, חלוץ מרכזי קלאסי, בסיט הוא לא באמת סקורר, חלוץ מרכזי אמיתי שיסיים את העונה עם מספר דו ספרתי של שערים. נכון להיום במאזנו שלושה שערים בלבד. יש הסבורים שחלוץ נוסף לצידו, סקורר כמו אלנתן סלמי למשל, יפתור את הבעיה, אך מנגד יש הטוענים שסלמי ובסיט בעצם משחקים על אותה המשבצת ורק יפריעו אחד לשני.
כמו כן הם טוענים כי שני חלוצים סטטיים, יבואו על חשבון המהירות מהאגפים שמביאים רן רול ויבגני סידורנקו, שאחד מהם יאלץ לפנות את מקומו. המגבלה הגדולה ביותר היא בכלל כסף, שכן אלנתן סלמי שווה 120אלף שקלים ברוטו לחמישה חודשים, סכום שבנצרת עילית יתקשו לגייס.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות