fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסלן העבר אבי חיים יאמן את הפועל נצרת עילית

המנהל אלי מלדסי: "הגיע הזמן לתת למאמן מקומי להוביל את הכדורסל בעיר, יש לו המון ניסיון, שיחק שנים בקבוצה הבוגרת, אימן במחלקת הנוער והוא תושב המקום"
אבי חיים (צילום: עצמי)
אבי חיים (צילום: עצמי)

מאמן הפועל נצרת עילית בשנתיים האחרונות, זיו תבור, חתם בסוף השבוע שעבר בהפועל מעלות, שהתמודדה העונה עם נצרת עילית על הכרטיס למבחנים לעלייה.

אבי חיים (צילום: עצמי)
אבי חיים (צילום: עצמי)

בקבוצה אומרים כי לא הופתעו כשזיו תבור החליט לעזוב. "מיצינו את הנושא, הוא ניסה במשך שנתיים לעלות ליגה, אין ספק שעשה עבודה מצוינת, אבל השורה התחתונה אומרת שהוא לא עלה ליגה, למרות שקיבל מאתנו את כל התנאים לעלות וזו הייתה המטרה המוצהרת. גם אנחנו חושבים שצריך לשנות כיוון וגישה", אומר המנהל התפעולי של העמותה לקידום הספורט אלי מלדסי.

מי שיחליף את זיו תבור הוא אבי חיים, לאחר שהקבוצה ישבה עם המאמן עודד פרל, והועלה שמו של גדי קוויק. "הגיע הזמן לתת למאמן מקומי להוביל את הכדורסל בעיר, יש לו המון ניסיון, שיחק שנים בקבוצה הבוגרת, אימן במחלקת הנוער והוא תושב המקום. מגיעה לו הזדמנות לקבל את השרביט ואנחנו לא חוששים לכת על המהלך ואני מקווה מאוד שהוא יצליח. נלך על עונה כלכלית משום שאנחנו לא מקבלים הקצבות מסודרות מהעירייה", אומר מלדסי.

מה היה קורה אם הייתם עולים?
"החשיפה הייתה יותר גדולה, התמיכה הייתה יותר גדולה, היינו מצליחים להתמודד עם הליגה הארצית כלכלית ומקצועית. לא הצלחנו ולכן החלטנו להחליף כיוון, לבנות משהו חדש. נשקיע יותר בשחקני הבית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות