fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלוצים זרים יגיעו למבחנים בהפועל נצרת עילית

מאמן הפועל נצרת עילית מטיל את כל יהבו על התקפה ומבקש לתגבר את החלק החלש של הקבוצה בעונה החולפת
שחקן זר
שחקן זר
שחקן זר
שחקן זר

חמישה חלוצים זרים עתידים להגיע לתחילת האימונים של הפועל נצרת עילית, ב- 1 ביולי. המאמן שמעון הדרי שם את כל יהבו בהתקפה, שבעונה שעברה הייתה חלשה מאוד וכבשה רק 33 שערים. לצד אברהים בסיט שכבר חתם, יוחתמו שני חלוצים נוספים. המשמעות: שמען הדרי נוטה לוותר על שרותיו של קשר נבחרת ליטא, מרטינס דפקוס, שאת שכרו מממנת מכבי חיפה. בין השחקנים שיגיעו: הילארי אולה איזמזו, בן 20 מניגריה ואברהים אמינו מוחמד, בן 21 מגאנה.

בנצרת עילית מנסים נואשות למצוא קבוצה בליגת העל לבלם ז'ניה ברקמן, שתשאיל אותו לפחות לעונה אחת לנצרת עילית. כרגע נבדקת עסקה עם הפועל עכו, שהבלם שלה אדי גוטליב מבוקש מליגת העל. בנצרת עילית לא יודעים איך לפרש את הדממה מצדו של ברקמן, יש כאלה שסבורים שפוט אין לו הצעות ולכן הוא יושב בשקט, אחרים סבורים שהוא שומר על דממת אלחוט כדי לא לטרפד מהלכים של הסוכנת שלו, שבבוא היום יצאו בבום גדול.

נצרת עילית תקיים ארבעה משחקי אימון לפני היציאה למחנה האימונים, שמקומו עדיין לא נסגר: נגד הפועל קריית שמונה בגרין, וכן נגד בני לוד, מכבי נתניה והפועל עכו בחוץ.

דובר הקבוצה בחודשים האחרונים, דביר טכמן, הודיע על הפסקת עבודתו במועדון. לטענת מקורביו, טכמן לא קיבל סמכויות והרגיש מיותר. טכמן, שעבד במועדון בהתנדבות במסגרת שירותו הצבאי, יעבור להתנדב במד"א.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות