fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: מפנטזים על פלייאוף ברגע האחרון

שני ניצחונות רצופים ו- 13 שערי זכות העלו את מפלס האופטימיות בקבוצה, שחולמת להשתחל לפלייאוף העליון במחזור האחרון של הליגה הסדירה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

אחרי שני ניצחונות רצופים בהם כבשו 13 שערים, בהפועל עפולה מפנטזים על עלייה לפלייאוף העליון ברגע האחרון, לאחר שבועות רבים בהם היו מתחת לקו האדום וחששו מירידה. ביום שישי תשחק הקבוצה נגד הפועל אשקלון, במסגרת המחזור האחרון בליגה הסדירה.

מי שמנסה להנמיך ציפיות ולהוריד את המערכת מהעץ הוא מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, שרק לפני שבועיים התעמת עם ההנהל, וכעת הפך ליקיר המועדון. המאמן הוכנבוים: "מי מדבר על פלייאוף עליון? גם אם ננצח באשקלון זה לא יהיה תלוי בנו. צריכים להיות כל מיני חישובים שנעלה. בתוך תוכי גם אני רוצה לעלות, אבל אני יודע שזה קשה עד בלתי אפשרי. תיכף יהיו כאלה שיגידו שזו תהיה אכזבה אם לא נעלה".

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

רק לפני שבועיים לא ספרו אותך, רצו להצמיד לך עוד זוג עיניים, פתאום הזמירות השתנו?
"מה שהיה זה היסטוריה, לא רוצה להתעסק בזה".

הפועל עפולה תצא לבית מלון באשקלון, לפני המשחק נגד הפועל אשקלון. יוני סונדרס הפצוע לא יהיה בסגל, גבע ברקאי מושך פציעה אך ישחק ככל הנראה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות