fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם בתחילת העונה יש בעיות אז מה יהיה בהמשך?"

תוהים שחקנים באסי גלבוע, שהשבוע שקלו להשבית אימון. בהנהלה הבטיחו משכורות עד יום ראשון
ארז שטיין (צילום: צילום חגאג רחאל)
ארז שטיין (צילום: צילום חגאג רחאל)
ארז שטיין  (צילום: צילום חגאג רחאל)
ארז שטיין (צילום: צילום חגאג רחאל)

שחקנים מאסי גלבוע איימו להשבית את אימון יום שני, במחאה על כך שמשכורתם עדיין לא שולמה. על פי אחד השחקנים, ב- 10 בחודש הם היו אמורים לקבל שכר, מאז חלפו שבועיים והם עדיין לא ראו כסף. " לפני החג אמרו שנקבל משכורות אחרי החג, אמרו שהמועצה בפגרה בחול המועד, אם בתחילת העונה יש בעיות אז מה יהיה בהמשך הליגה", תהה אחד השחקנים.

גורם בגלבוע אומר: "היה דיבור בין השחקנים להשבית את האימון, אבל השחקנים גברים, שמו את הבעיות בצד ועלו להתאמן". יושב ראש אסי גלבוע, ארז שטיין, אמר כי לא שמע על איום השחקנים, שרק בלחצם של הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן ברוך ממן, ניאותו לעלות לאימון, אולם הבהירו כי לא יהססו להשבית אימונים אם לא יקבלו משכורות.

שטיין בתגובה: "המידע היחידי שהגיע אלי, למנהל הקבוצה או למאמן לגבי איום כלשהו, הינו מכתב שהתקשר ושאל לפשר הדבר. השחקנים התייצבו במלואם לאימון, המאמן שוחח איתם והתאמנו כמתוכנן".

ארז שטיין הוסיף ואמר: "מועדון אסי גלבוע הינו מועדון מסודר העומד בהתחייבויותיו. קיים איחור של מספר ימים בתשלום השכר כתוצאה מעיכוב בהעברת תקציב מהמועצה שהינה התומך המרכזי לקבוצה. תוך מספר ימים המועדון יקבל את התקציב הנדרש ויממש את התחייבויותיו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות