fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורי ביו ימונה לדובר הפועל נצרת עילית

נמצאה הנוסחה להשארת חבר המועצה שהודח מתפקידו במחלקת הנוער. היו"ר ליקוורניק: "צריכים ללמוד לעבוד בשיתוף פעולה למען המועדון"
אורי ביו (צילום: עצמי)
אורי ביו (צילום: עצמי)
אורי ביו (צילום: עצמי)
אורי ביו (צילום: עצמי)

הדחתו של אורי ביו מתפקיד מנהל מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית יצרה הדים רבים. כאשר ליקוורניק המהיר בזמנו כי אין מדובר בהדחה וכי הוא רוצה את ביו אתו, בקבוצה הבוגרת, הוא ביקש לעצמו שקט תעשייתי והבין שהקול של ביו במועצה שווה כוח. בשיאה של הפרשה התערב גם איש העסקים ענאן שמשום, וביקש מראשי המועדון למצוא את הדרך להאיר את ביו בקבוצה. שמשום לא אמר זאת במפורש, אולם ניתן היה להבין כי לא היה מסייע לקבוצה בעונה הבאה אם ביו לא היה במערכת.

הפרטים נסגרו בשיחה משולשת בביתו של יו"ר המועדון, רוני ליקוורניק, לשם הגיעו ביו והמנכ"ל ברעם. באותה שיחה הועלו בפני ביו, שיתחיל ללמוד לתואר במכללת כנרת בתחילת פברואר, שתי אפשרויות להשתלבות בקבוצה הבוגרת: מנהל השיווק והדוברות שיהיה גם אחראי לגייס ספונסרים או תפקיד הסקאוט.

"אני לא רוצה מלחמות ואי הבנות, שניכם חשובים למועדון, שניכם חברים שלי מעבר לכדורגל, אני רוצה שתעבדו ביחד, בשיתוף פעולה מלא עם גיבוי שלי למען המועדון", הבהיר אורי ליקוורניק לשניים, "רוצה שנמצא את הדרך ששניכם תישארו במועדון".

רוני ליקוורניק: "הדבר האחרון שאנחנו צריכים היום זה מלחמות פנימיות, גיל חשוב למערכת, אורי חשוב למערכת, ואני חושב שהם צריכים ללמוד לעבוד בשיתוף פעולה למען המועדון".

אורי ביו: "נכון שהייתה לי ביקורת אבל ישבנו כמה שעות, ליבנו את הנושא, הבנו שכדי לשקם את המועדון אנחנו צריכים לעבוד ביחד ובשיתוף פעולה. זה שפרשתי ממחלקת הנוער יצא לטובה, כי גם ככה הזמן שלי יהיה מוגבל בגלל הלימודים".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות