fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף טוב, הכל טוב

עובדי העירייה הפכו מכולת זבל וחיפשו תיק שהושלך בטעות על ידי קשישה, אסתר עמית, בת 79, השליכה בטעות למכולת הזבל תיק שהכיל כסף ומסמכים חשובים
עובד העירייה, הקשישה והתיק
עובד העירייה, הקשישה והתיק

הסיפור הזה יכול לקרות לכל אחד מאתנו, אבל הסוף שלו בגרסה של נצרת עילית מפתיע.אסתר עמית, בת ה 79 מנצרת עילית, אחזה שקית אשפה ותיק יד שמכיל את כל המסמכים החשובים שברשותה וגם סכום כסף במזומן. בהיסח הדעת אסתר השליכה לתוך המכולה גם את התיק שאחזה בידה ורק כעבור זמן, כשחיפשה דבר מה בתיקה, הבחינה בכך.

אסתר ניסתה לחפש בעצמה את התיק האובד אולם ערמות האשפה הצטברו בזמן שחלף וגם הניסיון של השכנים לסייע עלה בתוהו. בשלב מסויים החליטה להתקשר למוקד העירוני. "תעזרו לי, אבד לי תיק עם כל המסמכים וכסף", סיפרה בבכי ובתוך מספר דקות התייצבו בביתה שני עובדי עירייה: שחר בן חמו ודניאל אלביטר. "ראינו שהאישה נרגשת ומבוהלת מאוד וניסינו להרגיע אותה. עצרנו את פינוי המכולה מהרחוב שבו היא מתגוררת ובאמצעות הכלים של העירייה הפכנו את המכולה והתחלנו לחטט בתוך השקיות בניסיון למצוא את התיק".

עובד העירייה, הקשישה והתיק
עובד העירייה, הקשישה והתיק

שני העובדים המסורים עמדו במשך זמן רב בתוך ערמות הזבל בחיפוש אחרי התיק. "הבעיה הייתה שעבר זמן והמכולה הייתה מלאה ולקראת פינוי, זה היה כמו למצוא מחט בערמת שחת כי התיק עצמו מאוד קטן בתוך ערמות האשפה".

אבל העובדים לא התייאשו ולמרות החום וריח הסרחון הנורא המשיכו עד אשר מצאו את התיק והגישו אותו בחזרה לתושבת. "אני לא יודעת איך להודות לכם", אמרה אסתר כשדמעות בעיניה. ביום ראשון היא יזמה פניה לראש העיר רונן פלוט וביקשה ליידע ולספר לו על העובדים הנפלאים בעירייה. "יש לכם מלאכים", אמרה "כשראיתי אותם מחפשים בזבל פשוט לא האמנתי שיש דברים כאלה".

ראש העיר רונן פלוט התרגש לשמוע על המחווה של העובדים וזימן אותם ללשכתו על מנת להודות להם באופן אישי. "ההתייחסות שלכם לפניית התושבת היא בדיוק המסר שאנחנו מבקשים להעביר וליישם במדיניות שמעמידה את התושב במרכז ורואה בו את הדבר החשוב ביותר".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות