fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף טוב, הכל טוב

שיתוף פעולה בין המוקד והשיטור העירוני הוביל לאיתור נעדרת בסיכון
צוות השיטור העירוני (צילום עצמי)
צוות השיטור העירוני (צילום עצמי)

ביום חמישי בבוקר הוציאה משטרת ישראל בקשה לציבור לעזרה באיתור נעדרת מהעיר עפולה. מדובר בנעדרת עם תסמונת דאון דבר שמגביר את הקושי באיתורה ואת הנחיצות באיתור המידי. המוקד העירוני בעיריית עפולה סייע בהפצת ההודעה והחל בחיפושים אחר הנעדרת.

צוות השיטור העירוני (צילום עצמי)
צוות השיטור העירוני (צילום עצמי)

מספר שעות לאחר פרסום התמונה הגיעה לידי יובל כהן, מנהל המוקד העירוני, הודעה על נערה המסתובבת באזור השופרסל ברחוב כורש, כשהיא מבולבלת וחסרת מנוחה. יובל שקיבל את המידע על הנעדרת מאחת מהמנהלות בשופרסל, הנמצאת בקשרי עבודה עם העירייה, הצליב את המידע שקיבל בבוקר על הנעדרת והזעיק למקום צוותי שיטור עירוני בפיקודו של  מאור אנג'ל, מנהל היחידה לשיטור עירוני לבדוק האם מדובר בנערה הנעדרת.

אנג'ל הגיע למקום עם צוות השיטור העירוני והבין שמדובר בנערה הנעדרת יחד עם צוותי המשטרה והגורמים המקצועיים נמסרה הנערה למשטרה ומאוחר יותר הוחזרה לבני משפחתה כשהיא בריאה ושלמה.

כל הגורמים המעורבים בפרשה שיבחו את ערנותם של תושבי העיר, המוקד העירוני והשיטור העירוני, שבשיתוף פעולה ובסנכרון מלא הביאו למציאת הנעדרת תוך זמן קצר ובמצב בריא וטוב לביתה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות