fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סומכים על המאמן, שירן ראובן, שיידע לבנות קבוצה איכותית ובמגבלות התקציב"

רגע לפני פתיחת האימונים הגיעו ראשי קבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית ללשכת ראש העיר, רונן פלוט, המלווה את הקבוצה וקיבלו ממנו את ברכת הדרך.
חיוכים אופטיימים רגע לפני פתיחת העונה רונן פלוט (צילום עצמי)
חיוכים אופטיימים רגע לפני פתיחת העונה, רונן פלוט (צילום עצמי)

 

בקבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית, עושים מאמצים רבים כדי להשלים את הסגל לקראת תחילת האימונים לעונת 2018/19, בהדרכת המאמן שירן ראובן. המשימה: לא לחזור על העונה האחרונה המסויטת, בה נשארה הקבוצה בליגה הארצית רק ברגע האחרון.

חיוכים אופטיימים רגע לפני פתיחת העונה (צילום עצמי)
חיוכים אופטימים רגע לפני פתיחת העונה (צילום עצמי)

השבוע הגיעו המאמן וההנהלה ללשכת ראש העיר, רונן פלוט, המלווה את הקבוצה וקיבלו ממנו את ברכת הדרך.

יושב ראש הקבוצה, אלי מלדסי: "העונה האחרונה הייתה קשה מאוד עבורנו, נאלצנו להחליף מאמנים, שמח שנשארנו בליגה, אבל זה לא היה פשוט. בעונה הקרובה אנחנו רוצים לעבור עונה רגועה יותר ואנחנו סומכים על המאמן, שירן ראובן, שיידע לבנות קבוצה איכותית ובמגבלות התקציב".

כזכור, שירן ראובן העלה את הפועל נצרת עילית לליגה הארצית כמאמן/ שחקן, עזב, נקרא חזרה לדגל בשלהי העונה והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה.

מנהל הקבוצה, חנן ביניאשווילי, אמר דברים דומים: "אני מאמין וסומך על המאמן שירן ראובן שיעשה כל שביכולתו על מנת לקדם ולהרים קבוצה איכותית בכל ההיבטים".   .

ראש העיר רונן פלוט בירך את חברי ההנהלה וכל השותפים בתחום המקצועי והמנהלי. הוא ביקש לשים דגש על חיזוק שחקנים מקומיים, שמתגוררים בעיר וכן לחזק ולטפח גם את קבוצות הילדים והנוער. "השאיפה להגיע להישגים ולהעפיל לראש הטבלה הארצית והלאה ללאומית היא כמובן דבר חיובי, אבל מה שיותר חשוב מבחינתי הוא לטפח את העתודה הצעירה ולהעצים את העיסוק בספורט גם ככלי חינוכי ודרך חיים".

יש לציין כי הכוכב המקומי, שבי מנשרוב, לקח פסק זמן מכדורסל ונסע לטיול בארצות הברית עם תאריך חזרה לא ידוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות