fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוקם ועדה שתבדוק את פיזור הכספית בבית הספר בנצרת

בינתיים התלמידים בחטיבת הביניים "עומר אבן אלחטאב", חוזרים ללמוד בבתי ספר אחרים בעיר. שטח בית הספר מוגדר כמזוהם מכספית
אילוסטרציה פנתרמדיה

משרד החינוך מחוז הצפון ועיריית נצרת מודיעים כי החל ממחר (יום שלישי)  ועד להודעה אחרת, תלמידי חטיבת הביניים "עומר אבן אלחטאב" בנצרת ילמדו בשני מוקדים: כיתות ז'-ח' ילמדו בבית הספר היסודי "אברהים טוקאן" בנצרת. כיתות ט' ילמדו בחטיבת "אבן סינא" באשכול הפיס. התלמידים יוסעו למוקדים אלה.

אתמול, נסגר בית הספר לאחר שנמצאו בו כמויות אדירות של כספית שפוזרה בשטח בית הספר. כספית הינו חומר מסוכן שעלול לגרום לבעיות בנשימה והרעלת כספית חמורה. ככל הנראה תלמידים גנבו את החומר ממעבדת הניסויים ומדובר במעשה קונדס. במשרד הבריאות ערכו בדיקות מקיפות, ועד להודעה חדשה נסגר בית הספר, בהנחייה של המשרד להגנת הסביבה שערך בדיקות ניטור. על פי הנתונים הזיהום החריג התגלה פי ארבע מהמותר.

במקביל משרד החינוך הודיע כי ייפתח בוועדת חקירה שתבדוק את הנושא: "מנהלת מחוז הצפון , ד"ר אורנה שמחון מינתה ועדה לבדיקת האירוע שהתרחש בחטה'ב עומאר אלחט'ב בנצרת . מנהלת המחוז הינחתה את יו"ר הוועדה להגיש לה את ממצאי הבדיקה בתוך עשרה ימים. במקביל החליטה מנהלת המחוז, בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה, לסגור את ביה'ס עד תום פינוי החומר המסוכן , וזאת , על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם של התלמידים ועובדי בית הספר.

"מנהלת המחוז הנחתה את מנהל בית הספר וכן את הרשות המקומית לבצע פעילות חינוכית ולימודית חוץ בית ספרית במקומות חלופיים. מנהלת המחוז פועלת בתיאום מלא עם משטרת ישראל , המשרד להגנת הסביבה , משרד הבריאות והרשות המקומית", מסרו במשרד החינוך

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות