fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים בעפולה, נצרת ובית שאן ילמדו דרך האינטרנט על הורות

"המיזם החדש מאפשר להורים לשבת בבית בנוחות, להתפנות פעם בשבוע בערב, כדי לשמוע הרצאות של טובי המומחים וללמוד מניסיונם", מסבירה מנכ"לית אגודת ניצן ד"ר מלי דנינו
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

האוניברסיטה המקוונת להורים, העוסקת באומנות ההורות, תעלה לאוויר בחודש ינואר 2014. אגודת ניצן בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב, מזמינה הורים ואנשי חינוך, להשתתף בתוכנית ולשמוע הרצאות (דרך האינטרנט) של מיטב המומחים: פרופ' עמוס רולידר, פרופ' מלכה מרגלית, ד"ר עדנה כצנלסון ועוד אחרים. כל אחד מהמרצים יביא את הגישה בה הוא מאמין ומבסס אותה על ידע וניסיון קליני רב.

מנכ"לית אגודת ניצן ד"ר מלי דנינו מסבירה: "המיזם החדש מאפשר להורים לשבת בבית בנוחות, להתפנות פעם בשבוע בערב, כדי לשמוע הרצאות של טובי המומחים וללמוד מניסיונם. בנוסף, יוכלו ההורים גם להתייעץ ולהסתייע בניסיונם של הורים אחרים. אני רואה יתרון גדול גם בעובדה ש'האוניברסיטה המקוונת' תאפשר לשני בני הזוג לשמוע הרצאות וללמוד (ואולי גם לסבתות,לסבים ולגורמים אחרים המעורבים בגידול הילדים ובחינוכם). ההרצאות תהיינה אינטראקטיביות ובזמן אמת. כל הרצאה תוקלט ותהיה זמינה בכל עת לאורך התכנית. ההורים שישתתפו בתכנית ייהנו גם מפורום פתוח ומפגישת ייעוץ חינם באגודת ניצן".

מנהלת המרכז האוניברסיטאי לפיתוח סגל בחינוך, באוניברסיטת תל אביב ד"ר יפה בן עמי מוסיפה: "האוניברסיטה המקוונת להורים מאפשרת שימוש במדיה הדיגיטאלית במיטבה, במתכונת של למידה המתאימה למאה ה-21, נגיע לכל הורה, שמעוניין,  מבלי שהוא ייאלץ לצאת מהבית. באופן שכזה, נוכל להגיע לאוכלוסיות רחבות, גם באזורים גיאוגרפיים רחוקים, ואפילו לישראלים דוברי עברית מחוץ לגבולות מדינת ישראל. המיזם הזה מרגש, משום שמדובר בהנגשת ידע עדכני וחשוב לקהילה רחבה של הורים ואנשי חינוך, אשר חבריה יוכלו להביא מניסיונם, לייעץ ולתמוך האחד בשני. ובנוסף, יהיה גם ערך עצום לכך שההורים יכירו את הסביבה הדיגיטאלית, בה מבלים ילדיהם שעות רבות בשבוע".

פרטים נוספים ניתן למצא באתר אגודת ניצן nitzan-israel.org.il

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות