fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחי נצרת תדרוש פיצוי כספי מהמנהלת על נזקים כספיים

דובר אחי נצרת, עומר זועבי, טוען כי ״נגרם לנו נזק כספי של 12 אלף שקל בגלל ביטול המחזור. אם הייתה יוצאת הודעה מסודרת כבר ביום חמישי, לא היינו נוסעים לירושלים והיינו חוסכים כסף״
. מאמן אחי נצרת רפעת טורק (צילום חגאג רחאל)
מאמן אחי נצרת רפעת טורק (צילום חגאג רחאל)
יחזור בשישי שוב לירושלים. מאמן אחי נצרת רפעת טורק (צילום חגאג רחאל)
יחזור בשישי שוב לירושלים. מאמן אחי נצרת רפעת טורק (צילום חגאג רחאל)

במכבי אחי נצרת זועמים על מנהלת הליגה. הסיבה: העיכוב בהודעה על דחיית מחזור המשחקים בשבוע שעבר, בשל האובך. אחי נצרת יצאה לבית מלון בירושלים, כהכנה למשחק החוץ נגד הפועל קטמון ירושלים. דובר אחי נצרת, עומר זועבי, טוען כי ״נגרם לנו נזק כספי של 12 אלף שקל בגלל ביטול המחזור. אם הייתה יוצאת הודעה מסודרת כבר ביום חמישי, לא היינו נוסעים לירושלים והיינו חוסכים כסף״. באחי נצרת הודיעו כי ידרשו פיצוי כספי ממנהלת הליגה.

אגב, לאחר ביטול המשחק אפשרה הנהלת אחי לשחקני הקבוצה… להתפלל בירושלים. השחקנים המוסלמים נסעו להר הבית והיהודים לכותל. ״השחקנים קיבלו חופש פולחן, איש איש לפי דתו״, אומר עומר זועבי. ובנושא אחר: הקשר הלל מוסא, בן ה-25, ששוחרר השבוע מהפועל חפה, מועמד להצטרף לקבוצה. מוסא שיחק בעונה שעברה בקבוצת שאבאב אלח'אדר מהליגה הפלשתינאית ואף כיכב בנבחרת פלשתין, שזכתה בגביע האתגר, שהעניק לה כרטיס לגביע אסיה.

בשישי שוב תעשה אחי נצרת את הדרך לירושלים למשחק נגד קטמון. חניכיו של רפעת טורק מגיעים למשחק עם שני ניצחונות ומקווים להמשיך את המומנטום גם באצטדיון טדי. "חייבם לחזור עם ניצחון חוץ מטדי, זה לא בשמיים", זה היה המסר שהעביר השבוע המאמן טורק לשחקניו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות