fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: בית המשפט הורה להחזיר לגדלקין את הסגנות

עתר לבית המשפט בטענה שההדחה לא הייתה חוקית. האופוזיציה: בג"צ ישנה ההחלטה. ראש העיר מרוצה
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)
אלכס גדלקין
סגן מחדש. אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

בית המשפט המחוזי בנצרת הורה אתמול (רביעי) להחזיר לתפקידו את סגן ראש העיר לשעבר, אלכס גדלקין, שהודח מתפקידו לפני מספר חודשים ברוב של האופוזיציה. גדלקין עתר לבית המשפט וטען כי ההדחה לא הייתה חוקית.

גדלקין: "פיטורי היו בלתי חוקיים, בית המשפט הורה להחזיר אותי מיידית לתפקיד הסגן ולהשיב לי את כל זכויותיי. החלטת בית המשפט מוכיחה את חפותי ואת דרכי בעשייה למען תושבי העיר. אמרתי בעבר שאני פועל רק במסגרת החוק, וכל אלו שניסו להכפיש את שמי לא הצליחו".

באופוזיציה הציעו לגדלקין לא לחגוג יותר מדי. עדי ברקו, שבעבר שימש כממלא מקום והודח אף הוא אומר: "הוא עתר לבית המשפט, שקבע להחזיר אותו לתפקיד ואני לא יודע למה, אבל הייתי ממליץ לו לא לחגוג. שלא ישכח מה קרה ליוסי שפושניק, שהודח מהסגנות, בית המשפט החזיר אותו, האופוזיציה עתרה לבג"צ, שקבע שבית המשפט טעה וההדחה הייתה חוקית. בסופו של דבר בית המשפט לא יכול לקחת סמכות של נבחרי ציבור ולא יכול להתערב בעבודתה של מועצת העיר. המועצה צריכה לשקף את רצון הציבור ולא בית המשפט".

כצפוי, ראש העירייה, שמעון גפסו, שגדלקין הוא בן ברית שלו, בירך על החלטת בית המשפט. "ברכות לאלכס שלא הפסיק לעבוד למרות שנלקחו ממנו רכבו ושכרו. גלגלי הצדק טוחנים לאט אבל עד דק. מקומו של אלכס בעשייה, נצרת עילית ניצחה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות