fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב שביט

חגית שביט, בת 48 (אבל טפו,טפו, נראית מעולה), היא הרוח החיה מאחורי חוג הזומבה בקאנטרי קלאב בנצרת עילית, אבל רק מעטים יודעים שיש לה סיפור אישי מצמרר, שכמעט עלה לה בחייה, והביא אותה בסופו של דבר לזומבה
חגית שביט (צילום: ישראל פרץ)
חגית שביט (צילום: ישראל פרץ)
חגית שביט (צילום: ישראל פרץ)
חגית שביט (צילום: ישראל פרץ)

תכירו את חגית שביט, מלכת האירובי של נצרת עילית, והתופעה שסוחפת אחריה, בצעדי ריקוד, את המוני נשות העיר כל הדרך לפיגורה המיוחלת. היא מפרגנת להן עם שמפניה ועוגיות בריאות והן מצייתות לתנועה ולקצב. רק מעטים יודעים שמאחורי הטמפרמנט של שביט מסתתר סיפור אישי מצמרר, כשהייתה הרה וכמעט איבדה את חייה.

את חגית פגשתי במסיבה, שארגנו נשות חוג האירובי בקאנטרי ספא של נצרת עילית. חגית המדריכה הפיקה אירוע ברמה של  "רוקדים עם כוכבים"  הרבה מוסיקה קצבית,תלבושות נוצצות, תרגילים מתוחכמים ושילוב  אפקטים של אור על רקע נרות חנוכה.

חגית עצמה נראתה, אחרי שעה של ריצות, קפיצות וסיבובים, רעננה כמו הגשם שנחת עלינו השבוע. "אני נהנית", סיכמה את האג'נדה תוך כדי תנועה "וכשנהנים, הכל הרבה יותר קל וכייפי".

זה נשמע אחלה, אבל מאיפה לוקחים את האנרגיות?
"את באמת רוצה לשמוע את הסיפור?", חגית עונה בשאלה וכשאני אומרת כן היא מתיישבת ומגוללת את סיפורה האישי המצמרר.  "זה קרה לפני  14 שנים, כשהייתי בהריון הרביעי שלי , בדרך ללידת בתנו המקסימה. בחודש הרביעי להריון היו לי כאבי בטן עזים וכשהגענו לבית חולים, התברר שהתפוצץ  לי אפנדציט בתוך הבטן. עברתי ניתוח קשה ויצאתי בחיים בנס. הייתי בין  חיים ומוות ואלוהים עזר לי. בתוך כל הקושי הבטחתי לעצמי שאחרי הלידה,בע"ה, אני עושה שינוי קיצוני בחיים שלי".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות