fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה הוזעקה לישיבת המועצה בנצרת עילית

האופוזיציה ששולטת במועצה דחתה כמעט את כל 39 הסעיפים שהעלה ראש העירייה שמעון גפסו להצבעה
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמעון גפסו
פוגעים בתושבים כדי לנקום בי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ההצגה הכי טובה בעיר. שוטרים הוזעקו שלשום (ראשון) לישיבת מועצת העיר, בעקבות תלונה של אחד החברים כי ספג איומים. הנוכחים בישיבה הגדירו אותה כאחת הסוערות ביותר שידעה מועצת העיר מאז ומתמיד. האופוזיציה, ששולטת  במועצה, דחתה כמעט את כל 39 הסעיפים שהועלו להצבעה, למנגינת לבו של ראש העירייה שמעון גפסו.

"מצד אחד הם מונעים עשייה בעיר, ומצד שני הם תוקפים בחמת זעם על חוסר עשייה", כעס גפסו, "כדי לפגוע בי, הם פוגעים בתושבים, בנוער, בילדים. חשוב לעיר שלאחר הבחירות חברי המועצה האלה יורחקו ככל האפשר מפעילות ציבורית".

המתמודד לראשות העירייה עדי ברקו אמר בתגובה: "ראש העיר לא לומד מטעויות העבר וממשיך בדרכו הקלוקלת לפעול תוך הפרה לכאורה של מינהל תקין בניהול העיר, מועצת העיר וועדותיה השונות. זוהי פגיעה חמורה בתושבים ועבירה על החוק, על פי חוות הדעת של היועצת המשפטית של העירייה. תושבי העיר מוזמנים להגיע לישיבות המועצה ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מאופן ניהול הישיבות על ידי ראש העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות