fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם קיבוצי חדש במפעל לוריאל ממגדל העמק

עשרות עובדי המפעל ייהנו מתוספת שכר ממוצעת של 2%, והמשתכרים ברמות הנמוכות יקבלו העלאה נוספת בגובה 0.5% * יו"ר ההסתדרות במרחב עמקים צפוני לאון פרץ: "ההסכם נותן מענה לעלייה בשכר המינימום במפעל ולקידום העובדים הוותיקים והחדשים כאחד"
לאון פרץ וחברי וועד העובדים
לאון פרץ וחברי וועד העובדים

ההסתדרות במרחב עמקים צפוני, הנהלת לוריאל ישראל וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי חדש אשר יביא לשיפור בשכרם של עובדי מפעל החברה הממוקם במגדל העמק ומייצר תמרוקים ומוצרי קוסמטיקה.

במעמד חתימת ההסכם נכחו יו"ר ההסתדרות במרחב לאון פרץ, יו"ר ועד העובדים אודי בלילתי והנהלת לוריאל. את המו"מ לחתימת ההסכם ליוותה מזכירת האיגוד המקצועי מהמרחב עו"ד אליז אזואלוס.

לאון פרץ וחברי וועד העובדים
לאון פרץ וחברי וועד העובדים

ההסכם מביא לשיפור בתנאי ההעסקה במפעל ושם דגש על צמצום פערי השכר בין העובדים הוותיקים לחדשים. כך, במסגרת ההסכם הקיבוצי יחולקו לכ-50 עובדי המפעל תוספות שכר בגובה ממוצע של 2%, כאשר נקבע כל אחד מהעובדים ייהנה מתוספת שלא תפחת מ-1.5%. גובה התוספת שתחול על כל עובד תיקבע על ידי ההנהלה בשיתוף עם ועד העובדים. כמו כן נקבע כי לעובדים אשר שכרם אינו עולה על 6,500 שקל בחודש, תינתן תוספת שכר נוספת מיוחדת בגובה 0.5%.

יו"ר ההסתדרות במרחב עמקים צפוני לאון פרץ אמר: "בשעה טובה חתמנו על הסכם הנותן מענה לעלייה בשכר המינימום במפעל ולקידום העובדים הוותיקים והחדשים כאחד. אני מודה להנהלת לוריאל על המשך שיתוף הפעולה והעבודה הפורייה יחד".

יו"ר ועד העובדים אודי בלילתי ציין: "אני מברך על ההסכם ומודה להסתדרות במרחב עמקים צפוני, ליו"ר המרחב לאון פרץ ולעו"ד אליז אזואלוס, אשר תמכו וליוו אותנו לאורך המו"מ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות