fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: משחק העונה להפועל עפולה בטבריה

לאחר 4 משחקי ליגה מדורגת הקבוצה במקום הראשון בליגה הארצית לנוער (השלישית) עם מאזן של 4 ניצחונות ו-0 הפסדים, כשהיא מקדימה את הקבוצה במקום השני, עירוני טבריה ב- 2 נקודות. מחר (שבת 12:30), יפגשו שתי הקבוצות במגרש בטבריה.
אופק בנון
אופק בנון (צילום עצמי)

בקבוצת הנוער של הפועל עפולה מתכוננים לחזור בתום עונה אחת לליגה הלאומית לנוער, ממנה נשרה הקבוצה בעונה החולפת. מנהל מחלקת הנוער, עמי אסייג, לא מתבייש להצהיר: "הקבוצה נבנתה כדי לעלות. רוב הסגל של העונה שעברה נשאר, צירפנו אליהם שחקנים מהפועל חיפה".

אופק בנון
אופק בנון (צילום עצמי)

לאחר 4 משחקי ליגה מדורגת הקבוצה במקום הראשון בליגה הארצית לנוער (השלישית) עם מאזן של 4 ניצחונות ו-0 הפסדים, כשהיא מקדימה את הקבוצה במקום השני, עירוני טבריה ב- 2 נקודות. מחר (שבת 12:30), יפגשו שתי הקבוצות לבמגרש בטבריה. "זה משחק העונה שלנו", אומר עמי אסייג

הקבוצה כבשה 14 שערים (ממוצע של 3.5 שערים למשחק) ואם תמשיך כך, אין ספק שבסיום העונה תשוב לליגה הלאומית, לשם מכוונים ראשי המועדון. עמי אסייג מגלה כי במועדון מחפשים שחקן זר שיוכל לשדרג את הקבוצה ולסייע במשימת העלייה.

מלך שערי הקבוצה הוא אופק בנון עם 3 שערים. השבוע גברה הקבוצה בבית בתוצאה 0-1 על יורדת אחרת מהלאומית, מכבי עין מאהל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות