fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: בהפועל מגדל העמק סיכמו עונה

מאמן הקבוצה, עומרי ביטון: "המטרה הייתה בשנה הראשונה לשמור על מקומנו ולתקוע יתד בליגה הארצית, המטרה הושגה ללא דאגות וחששות לאורך כל הדרך. תודה לשחקנים על המאמץ וההשקעה"
מסכמים עונה במעמד ראש העיר (צילום עצמי)
מסכמים עונה במעמד ראש העיר (צילום עצמי)

במעמד ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, קיימה קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק מסיכת סיכום לעונה אותה סיימה במקום ה- 9 בליגה הארצית, אליה העפילה רק העונה. עוד נכחו מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל.  חבר מועצת העיר דורון אלחרר ומנהל המחלקת הנוער דרור כהן.

מסכמים עונה במעמד ראש העיר (צילום עצמי)
מסכמים עונה במעמד ראש העיר (צילום עצמי)

במעמד זה נפרדו בקבוצת הנוער מחריגי גיל, שסיימו את חלקם בנוער ועוברים לקבוצה הבוגרת.

מאמן הקבוצה, עומרי ביטון, סיכם את העונה: "המטרה הייתה בשנה הראשונה לשמור על מקומנו ולתקוע יתד בליגה הארצית, המטרה הושגה ללא דאגות וחששות לאורך כל הדרך. תודה לשחקנים על המאמץ וההשקעה. גאה בכם מאוד".

עוד אמר המאמן: "בפאן האישי, מסכם עונה רביעית כמאמן ושנה שניה כמאמן נוער. השנה גם יצא לי לנהל שני משחקים בקבוצה הבוגרת בליגה א' שזה גם כבוד גדול עבורי.  אומרים שכל עונה של מאמן כדורגל היא שנה של למידה באוניברסיטה. העונה למדתי עוד על עצמי, התחשלתי, התבגרתי ואני מוכן לכל האתגרים שיעמדו לפני בעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות