fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת הכדורשת של מגדל העמק מצטרפת לליגת האזורית

גויס ספונסר מקומי שמסייע לקבוצה. סגל הקבוצה כולל שחקניות בגילאים שונים עם ובלי ניסיון. שחקניות הקבוצה הזמינו את נשות העיר, גם כאלה ללא ניסיון משחק, להצטרף לסגל הקבוצה.
נבחרת הכדורשת של מגדל העמק
נבחרת הכדורשת של מגדל העמק

נבחרת כדורשת נשים "בלאק מאמא" ("מאמאעמק" לשעבר) ממגדל העמק שהוקמה לפני שלוש שנים תצטרף ככל הנראה בשנה הבאה לליגה האזורית. מאז הוקמה הקבוצה נפגשות שחקניות הנבחרת לאימונים על בסיס קבוע ומקיימות משחקי ידידות מול נבחרות מהאזור וביניהן נגד הקבוצות של עפולה, טמרה, רמת דוד, יבנאל ועוד.

נבחרת הכדורשת של מגדל העמק
נבחרת הכדורשת של מגדל העמק

בשבוע שעבר קיימה הקבוצה אותה מאמנת כיום לירז לוי משחק ידידות נוסף מול נבחרת קיבוץ עין השופט וניצחה את המארחות בתוצאה 1:4 מוחץ.

יש לציין כי הקבוצה הוקמה כחוג ספורט קבוצתי לנשים שאוהבות כדורשת בשיתוף של הרשות המקומית, פועלת תחת אגף הספורט של המתנ"ס העירוני ובחסות היחידה לקידום מעמד האישה – מינהל נשים מגדל העמק ואפילו גויס ספונסר מקומי שמסייע לקבוצה. סגל הקבוצה כולל שחקניות בגילאים שונים עם ובלי ניסיון. שחקניות הקבוצה הזמינו את נשות העיר, גם כאלה ללא ניסיון משחק, להצטרף לסגל הקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות