fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת ההגירה מחפשת את אוסי מאולי

מאולי שיחק בארץ ללא רשיון עבודה. מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "אכן, אין לו רשיון עבודה, משטרת ההגירה חיפשה אותו, אלו דברים שלא היינו מודעים להם כאשר החתמנו אותו" בינתיים השחקן נפצע, ינותח וסיים את העונה
מאולי (צילום מיכאל מלכין)
מאולי (צילום מיכאל מלכין)

משטרת ההגירה חיפשה בשבועות האחרונים את החלוץ הגנאי של הפועל נצרת עילית, אוסי מאולי, שלרוע מזלו נפצע במשחק נגד מכבי הרצליה וסיים את העונה.
מאולי שיחק בארץ ללא רשיון עבודה. מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, מכיר את הסיפור. "אכן, אין לו רשיון עבודה, משטרת ההגירה חיפשה אותו, אלו דברים שלא היינו מודעים להם כאשר החתמנו אותו. יחד עם אנחנו לא מתכוונים להפקיר אותו ונסייע לו ככל האפשר. שילמנו את האגרה ועכשיו נתחיל לטפל ברישיון העבודה שלו".

מכה כפולה. מאולי (צילום מיכאל מלכין)
מכה כפולה. מאולי (צילום מיכאל מלכין)

כאמור, הפועל נצרת עילית תיאלץ להסתדר ללא אוסי מאולי, שהגיע בחלון העברות בינואר, התחיל להיכנס לכושר טוב, והפך לבורג משמעותי במערך הקבוצה. מלבד השבר ברגלו אובחן אצלו גם קרע ברצועה הצידית בקרסול, ובשבוע הבא יעבור ניתוח בבית חולים העמק בעפולה.
בנצרת עילית לא מתכוונים להפקיר את השחקן, למרות שהעונה כבר לא יוכלו להשתמש בשרותיו ואם הקבוצה תרד לליגה א', היא לא תוכל להשמש בו גם בעתיד.
"זו מכה קשה עבורנו, אנחנו קבוצה אחרת בלעדיו", אומר המנכ"ל גיל ברעם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות