fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקורבי מלול: הפועל נצרת עילית טרפדה מעברו לאיכסאל

באיכסאל ביקשו לשמור את הנושא בסוד, כדי לא לפגוע בשוער הקבוצה אוהד דוד ובמסגרת הסכם אף אישרו לנצרת עילית להתאמן במגרש באיכסאל. אלא שלטענת מקורבי השחקן היו כאלה בנצרת עילית, שלא התלהבו מעזיבתו והדליפו את הסיפור לגורמים באיכסאל, שזעמו מאוד ומיהרו לבטל את העסקה, כולל את האימון המתוכנן ביום חמישי, מה שאילץ את הנצרתים להתאמן במועדון כושר מקומי.
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

שוער המשנה של הפועל נצרת עילית, שגיא מלול, היה השבוע "עם רגל וחצי", בהפועל איכסאל, מקום שני בליגה א' צפון, שמכוונת לעלייה לליגה הלאומית, אלא לטענת מקורביו היו גורמים בנצרת עילית, שטרפדו את המעבר.

שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

מלול, שבעונה שעברה פתח כשוער הבכיר ובהמשך הוחלף על ידי רם שטראוס, קיבל על פי המקורבים "הצעה כספית נדיבה", כולל מענק עלייה שמן. השוער לא התלהב לרדת לליגה א', אולם על פי מקורביו, "נמאס לו לשבת על הספסל". מלול שותף העונה רק במשחק אחד בלבד, נגד הפועל כפר סבא, משחק בו נפצע השוער הבכיר אבי איבגי ועזב את המגרש כבר בדקה ה- 34.

באיכסאל ביקשו לשמור את הנושא בסוד, כדי לא לפגוע בשוער הקבוצה אוהד דוד ובמסגרת הסכם אף אישרו לנצרת עילית להתאמן במגרש באיכסאל.

אלא שלטענת מקורבי השחקן היו כאלה בנצרת עילית, שלא התלהבו מעזיבתו והדליפו את הסיפור לגורמים באיכסאל, שזעמו מאוד ומיהרו לבטל את העסקה, כולל את האימון המתוכנן ביום חמישי, מה שאילץ את הנצרתים להתאמן במועדון כושר מקומי.

שגיא מלול סירב להגיב על הדברים. מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם: "לא מכיר את הסיפור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות