fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מי שלא יעמוד מאחורי פוגע בקהילה האתיופית"

מצהיר אבי מהדי, מספר 2 בתנועת 'למען אחי', המתמודדת למועצת העיר מגדל העמק
אבי מהדי (צילום עצמי)
אבי מהדי (צילום עצמי)

"הגיע הזמן שגם במגדל העמק יהיה נציג בעירייה לעדה האתיופית", אומר מספר 2 ברשימת 'למען אחי' למועצת העיר מגדל העמק, אבי מהדי, "בעפולה כבר יש בנצרת עילית גם, למה שלא יהיה במגדל העמק?".

אני חושב שגם לבני הקהילה שלי מגיע  ואפילו יותר מאחרים. אין ספק שסבלנו מגזענות, מאפליה ומחוסר הערכה במשך שנים", אומר מהדי, דמות מוכרת ומוערכת במגדל העמק,  "הגיע הזמן לעשות שינוי. אני רוצה לתת הזדמנות לכל נער בן העדה במגדל העמק שלא ילך לפשע שלא ידרדר לרחוב אלא שידע להעריך את עצמו שידע שמותר לחלום וגם אפשרי להגשים חלומות. אם אני הצלחתי והגעתי לתואר ואני עוסק בחינוך כל אחד יוכל לעשות את זה במגדל העמק".

אבי מהדי (צילום עצמי)
אבי מהדי (צילום עצמי)

מהדי, בן 32 נשוי פלוס 2, בעל תעודת הוראה בחינוך ותואר ראשון בחינוך חברתי קהילתי,  פעיל למען הקהילה כבר מעל עשור שנים והוא בטוח שהפעם זה יקרה והוא יהיה חבר מועצת העיר הראשון בן העדה האתיופית במגדל העמק בבחירות שעברו חסרו לו רק 23 קולות על מנת להיכנס למועצה, הפעם הוא בטוח מתמיד שהוא יהיה שם וייצג נאמנה את בני הקהילה וידאג לצרכים שלהם.

אבי מהדי: "לצערי ישנם גורמים בתוך הקהילה שרוצים לעזור, אבל רק גורמים נזק, כאשר במקום להיות מאוחדים אחרי,  הם חוברים לכל מיני מפלגות ומשובצים במקום לא ריאלי.  מי שרוצה לעזור לקהילה לא צריך לשמש כקישוט צבעוני למפלגה זו או אחרת, אלא להיות שם במקום העשייה אני המועמד היחיד במקום ריאלי וכל מי שלא יעמוד מאחוריי, בעצם מפלג את הקהילה וגורם לה נזק".

בני הקהילה האתיופית בעיר לא אנשים טיפשים. הם יודעים מי באמת עושה למענם ומי נמצא איתם בשטח ומתמודד איתם בכל הבעיות ומי רק מפרסם תמונות ומדבר הרבה. כבר אמרו חז"ל 'אמור מעט ועשה הרבה'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות