fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התפוח לא נופל רחוק מהעץ

"החלטתי לעבור קורס שיפוט, לא חושב יותר מדי רחוק", אומר אילון לוי, כדורגלן, כדורסלן, מאמן ועכשיו גם שופט כדורגל
אילון לוי (צילום: חגאג רחאל)
אילון לוי (צילום: חגאג רחאל)
אילון לוי (צילום: חגאג רחאל)
אילון לוי (צילום: חגאג רחאל)

אילון לוי מבית שאן, בנו של מנהל אגף ליגות נמוכות בהתאחדות לכדורגל, אבי לוי, לשעבר מנכ"ל קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן בימים היפים של המועדון, החל בקריירת שיפוט.

לוי, בן 17, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר עמק חרוד, נרשם בקיץ האחרון לקורס שיפוט אותו עבר בתל אביב. העונה החל לשפוט בליגות הילדים כשופט ראשי, והשבוע אף שימש כקוון במשחק הצמרת בליגה ג' בין סנדלה למכבי נצרת עילית, אותו שפט הלאומי סער ארבלי.

אילון לוי החל את הקריירה שלו דווקא ככדורסלן בקבוצת הילדים של גלבוע מעינות, ושיחק כדורגל במחלקת הנוער של הפועל בית שאן מסילות. במקביל הוא משמש כעוזר מאמן קבוצת ילדים ב' של עמק המעינות, בניהולו של ינון אשכנזי.

"אני אוהב כדורגל, מתלווה לאבא שלי למשחקים רבים גם בארץ וגם בחוץ לארץ, חיידק הכדורגל דבק בי כבר מגיל קטן, עברתי לפני שנה קורס מדריכי כדורגל, עכשיו החלטתי לעבור קורס שיפוט, כרגע אני לא חושב יותר מדי רחוק, נהנה מכל רגע עד שאתגייס בעוד שנה לצבא".

ואז?
"אני דווקא רוצה לעשות קריירה צבאית ומכוון הכי גבוה שאפשר. כדורגל לצערי יהיה בעדיפות שנייה".

אבא אבי לוי, אתה מעודד את הקריירה הספורטיבית של אילון?
"הוא ילד שנולד לספורט. הוא גדל בבית ספורטיבי. בבית הספר הוא עוסק בכושר קרבי, הוא רץ כל בוקר 15 קילומטר, משתתף במרוצי שדה, אוהב כדורגל וכדורסל, כל עוד הוא נהנה אני מרוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות