fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוריס אוזן יעדיף לימודי תואר שני על פני אימון בליגה הלאומית

גורם המקורב מאוד לאוזן, "מוריס בחור חכם, רואה ומבין את מעמדו של המאמן בישראל, חודשיים אחרי פתיחת העונה הוא יכול למצוא את עצמו בבית ואז מה יעשה? הוא לא יהמר על הפרנסה של משפחתו גם עבור החוזה השמן ביותר"
מוריס אוזן חוגג עלייה (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן חוגג עלייה שנייה כמאמן (צילום חגאג רחאל)

זה עדיין לא רשמי, אבל המאמן מוריס אוזן, שהעלה את הפועל איכסאל ליגה הלאומית, לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. אוזן, מורה לחינוך גופני באורט בית שאן, צפוי להתחיל בשנה הבאה לימודי תואר שני, דבר שיגזול ממנו זמן יקר, מה גם שהליגה הלאומית היא ליגה מקצוענית ואימוני הקבוצות מתקיימים בשעות הבוקר, דבר שימנע ממנו להמשיך בעבודתו כמורה.

מוריס אוזן חוגג עלייה (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן חוגג עלייה שנייה כמאמן (צילום חגאג רחאל)

כזכור, גם כשהעלה את עירוני טבריה לליגה הלאומית, לא המשיך להדריך אותה בליגה השנייה והקבוצה חזרה לליגה א' בתום עונה אחת בלבד. גורם בסביבתו של המאמן אמר: "העבודה במשרד החינוך היא העוגן הכלכלי של מוריס והוא לא ימהר לוותר עליה".

על פי אותו גורם המקורב מאוד לאוזן, "מוריס בחור חכם, רואה ומבין את מעמדו של המאמן בישראל, חודשיים אחרי פתיחת העונה הוא יכול למצוא את עצמו בבית ואז מה יעשה? הוא לא יהמר על הפרנסה של משפחתו גם עבור החוזה השמן ביותר".

ההודעה הרשמית עדיין לא יצאה, גם בגלל העובדה שהקבוצה עדיין חייבת למאמן כספים. כמו כן המאמן מחזיק ברשותו חוזה לעונה הבאה ויבקש פיצוי עבור התרתו. גם בהנהלת הפועל איכסאל מבינים שאוזן לא ימשיך ובחדרי חדרים החלו להיזרק שמות של מאמנים, למרות שבשלב זה הדיבורים אינם רשמיים, עד אשר יתברר מעמדו של אוזן.

מוריס אוזן בתגובה: "בקרוב אשב עם הנהלת איכסאל ונדון בעתידי. אני חייב לציין כי הייתה לי תקופה מדהימה באיכסאל, פגשתי שם אנשים מדהימים ונהניתי מכל רגע. איתי או בלעדי, מאחל להם הצלחה בליגה הלאומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות