fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מה הם עשו למען הערבים בחמש השנים האחרונות שהם מבקשים היום את הקול שלי?"

הערבים יבחרו כולם לדו קיום? לא בטוח * עטאללה סבאג: " אני רואה את ההשקעה של רונן פלוט בעיר ובשכונות הערביות ולא יכול להתעלם * "חלק גדול מהתושבים הערבים בנצרת עילית חושבים כמוני"
עטאלה סבאג (צילום עצמי)
עטאלה סבאג (צילום עצמי)

חבר מועצת העיר נצרת עילית, ד"ר ראיד גטאס, אמר בשבוע שעבר כי ברשימת "דו קיום" בה הוא חבר, מצפים ל- 5 מנדטים בבחירות הקרובות. התחושה היא שהציבור הערבי בנצרת עילית יתלכד סביב הרשימה, אבל מסתבר שלא כך הם פני הדברים. יותר ויותר תושבים ערבים, הודיעו כי יצביעו לרשימתו של ראש העיר, רונן פלוט, "נצרת עילית החדשה", משום שהם אינם יכולים להתעלם מעשייתו הרבה של פלוט.

עטאלה סבאג (צילום עצמי)
עטאלה סבאג (צילום עצמי)

אחד מהתושבים שכבר הודיעו כי יתמכו ברשימתו של פלוט הוא עטאלה סבאג, תושב העיר ב- 8 השנים האחרונות, שאומר: "חלק גדול מהתושבים הערבים בנצרת עילית חושבים כמוני. עברנו לנצרת עילית בגלל איכות החיים בה וכדי להשתלב בעיר ולא כדי להקים עיר בתוך עיר. לצערי סיעת "דו קיום", מפלגת את התושבים ולא באמת פועלת על פי מה שהבוחרים שלהם רוצים".

עטאלה סבאג, המשמש כגזבר עיריית בית שאן, ממשיך ואומר: "אני רואה את ההשקעה של רונן פלוט בעיר ובשכונות הערביות ולא יכול להתעלם. יש לו עשייה לעומת אנשי "דו קיום", שלא יכולים להציג שום עשייה. אני רוצה לשאול אותם, מה הם עשו למען הערבים בחמש השנים האחרונות שהם מבקשים היום את הקול שלי? הרי כולם יודעים שהפארק בשכונת הכרמים זה פרויקט של רונן כמו גם פרויקטים אחרים. אני מבקש מאנשי "דו קיום" להציג את ההישגים שלהם ולא להתגאות בהישגים שלא שלהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות