fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכה בסניף הליכוד בעפולה: כפיר סרוסי גבר על שלמה מליחי

כפיר סרוסי: "ראשית אני מודה לבורא עולם ומבקש לברך את חברי סניף הליכוד, שנתנו בי את אמונם ובמיוחד את יצחק חקוקי על נאמנותו והעמידה לצדי בהתמודדות זו. י מבקש להודות למ"מ ראש העיר, שלמה מליחי, על התמודדות הוגנת"
סרוסי ואנשיו מרימים כוסיות לאחר הניצחון (צילום עצמי)
סרוסי ואנשיו מרימים כוסיות לאחר הניצחון (צילום עצמי)

מהפך בסניף הליכוד בעפולה. ממלא מקום ראש העיר, שלמה מליחי, הפסיד בפריימריס על ראשות הסניף, בבחירות שהתקיימו בשלישי האחרון בסניף הליכוד המקומי. והמנצח הגדול הוא כפיר סרוסי, כלכלן צעיר ובן למשפחה וותיקה ומוכרת בעיר. סרוסי יעמוד בראש רשימת הליכוד בבחירות הקרובות למועצת העיר, בסוף חודש אוקטובר.

סרוסי ואנשיו מרימים כוסיות לאחר הניצחון (צילום עצמי)
סרוסי ואנשיו מרימים כוסיות לאחר הניצחון (צילום עצמי)

מדובר בהישג חסר תקדים עבור סרוסי, מהדור החדש בסניף הליכוד, שהתמודד מול ממלא מקום ראש העיר מליחי, נציג השכונות ובעל רזומה בלתי מבוטל בפוליטיקה המקומית. סרוסי הוא כלכלן בעל משרד עצמאי, נשוי לאיבון ואב ל- 6 ילדים.

המנצח הגדול כפיר סרוסי אמר: "ראשית אני מודה לבורא עולם ומבקש לברך את חברי סניף הליכוד, שנתנו בי את אמונם ובמיוחד את יצחק חקוקי על נאמנותו והעמידה לצדי בהתמודדות זו. בהזדמנות זו אני מבקש להודות למ"מ ראש העיר, שלמה מליחי, על התמודדות הוגנת וכן על השנים בהן עמד בראש סניף הליכוד בעפולה, על פועלו ופעילותו למען תושבי עפולה. למליחי יש עוד המון מה לתרום למען הציבור ואני מקווה שיחד בכוחות משותפים נפעל להגדלת כוחו של הליכוד למען העיר עפולה ותושביה".

שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

המפסיד שלמה מליחי: "אני מאחל הצלחה לכפיר, אבל אני מבקש להכניס את כל הנושא לפרופורציות. מדובר בבחירות למועצת העיר ואני מכוון גבוה לראשות העיר. אמשיך בעשייה בכל המישורים למען תושבי עפולה ופיתוחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות