fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגשים המשאלות ממגדל העמק

איציק לוי ממגדל העמק זכה בפרס "מצטיין ארצי של אמבולנס המשאלות" של מגן דוד אדום על שחצה את 100 הנסיעות במהלכן הגשים בקשות ומשאלות לחולים סופניים.
איציק לוי וראש העיר ברדה
איציק לוי וראש העיר ברדה

איציק לוי ממגדל העמק מתנדב במד"א כבר למעלה מ-15 שנים כחובש בכיר ונהג בניידות לטיפול נמרץ במהלכן הציל לא מעט חיים והשבוע זכה להוקרה על פועלו. לפני 8 שנים יצאו במגן דוד אדום ביוזמה מרגשת שהפכה לפרויקט דגל תחת השם "אמבולנס המשאלות", ששם לו למטרה למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות או סופניות ושיכולת הניידות שלהם אבדה.

איציק לוי וראש העיר ברדה
איציק לוי וראש העיר ברדה

לוי, הצטרף מיד ליוזמה יחד עם נהגים ופארמדיקים מכל הארץ במטרה לאפשר לחולים להגשים את משאלתם האחרונה ולאפשר להם קצת נחמה ושלווה. לאחרונה, רשם לוי 100 נסיעות באמבולנס המשאלות ולמעשה הוא מהמתנדבים הפעילים ביותר של האמבולנס שביצע כ-900 נסיעות מאז הוקם. "לפעמים אנחנו פשוט נלחמים על משאלות"' סיפר השבוע לוי על הצוותים שמפעילים את האמבולנס הייחודי והוסיף: "מדובר במיזם מרגש מאין כמותו שכן למשאלה אחרונה יש כוח מיוחד. גם למי שמתמודד עם מחלה או מרותק למיטתו מגיע להגשים משאלה. מימוש המשאלה מהווה ניצחון חשוב ומשמעותי. כל המשאלות בהן לקחתי חלק הביאו אותי כל פעם מחדש לסף דמעות".

בעקבות תרומתו למגן דוד אדום בכלל ולפרויקט אמבולנס המשאלות בפרט קיבל לוי בטקס מרגש שנערך בשבוע שעבר במודיעין בהשתתפות צמרת מגן דוד אדום, בפרס "מצטיין ארצי" אותו העניק לו מנכ"ל מד"א אלי בין' שאמר: "איציק לוי, מוותיקי מתנדבי פרויקט אמבולנס המשאלות של מד"א הוא איש חסד אמיתי, נכון תמיד לתרום והראשון שקופץ על מנת לסייע לאחר. בזכותו ובזכות המתנדבים הרבים של הפרויקט אנו יכולים להיענות לכל בקשה, לכל משאלה, בכל מקום ובכל זמן. תודה רבה להם,/

כמו כן, הוזמן השבוע לוי ללשכת ראש העיר אלי ברדה שברך אותו על ההישג ואמר: "איציק לוי הוא 'תבנית נוף מולדתו', אדם שתורם ומסייע לזולת כדרך חיים כמו רבים וטובים בעיר מגדל העמק".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות