fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים ממגדל העמק צעדו לכרמל לזכרו של אורי סמנדייב

לוחם האש אורי סמנדייב ניספה לפני שלוש וחצי שנים באסון השריפה בכרמל. ביום שישי צעדו תלמידי בית הספר אלון בו התחנך אל אזור האסון בכרמל בו נהרג. אחיו גלעד:" אני רואה את זה כמו כסגירת מעגל"
המסע לאורי סמנדייב
המסע לאורי סמנדייב (צילום:עצמי)

ביום שישי יצא מסע לזכרו של אורי סמנדייב ז"ל תושב מגדל העמק שנהרג באסון הכרמל. זה השנה הרביעית שמתקיים המסע לזכרו מאז האסון שפקד את המשפחה אך השנה יצטרפו לצעדה גם תלמידי בית הספר יגאל אלון בו למד סמנדייב. שכבות ד' עד ו' ישמעו את הסיפור מקרוב, יגיעו למקום השריפה וישתתפו בטקס לזכרו. המסע החל בשעות הבוקר במגדל העמק, משם יצאו כ- 150 תלמידים, משפחה וחבריו של אורי אל מקום האירוע בכרמל, כאשר בסופו של המסע יתקיים טקס לזכרו של אורי. "השנה המסע היה מרגש במיוחד בשל השתתפותם של התלמידים מבית הספר יגאל אלון במגדל העמק", מספר גלעד סמנדייב אחיו של אורי, "אורי כמו כל בני המשפחה למד בבית הספר, גדל והתפתח ואני רואה את זה כמו כסגירת מעגל".

גלעד סמנדייב ז"ל
אהב את בית הספר. אורי סמנדייב ז"ל (צילום: עצמי)

"המשפחה פנתה אלינו שנקיים טקס לזכרו של אורי ביום הזיכרון", מספרת חנה דהן מחנכת בבית הספר יגאל אלון, "נרתמנו לרעיון בשמחה וכחלק מזה אנחנו גם נצטרף למסע בכרמל. אורי היה תלמיד שלנו וכך אנו ננציח את זכרו מעתה כל שנה, אנחנו מתכוונים להפוך את המסע שיתקיים בכל שנה בסמוך ליום הזיכרון למסורת קבועה של בית הספר. במסע התלמידים ישמעו את הסיפור מקרוב, יכירו את השטח בו ארע המקרה ותתקיים הפעלה. בנוסף, חשוב ללמוד מן המקרה הזה ולהפיק ממנו לקחים. כיצד צריך לנהוג בשטח, איך נזהרים וכיצד מונעים מקרה דומה. בסך הכל כל המקרה העצוב הזה החל מגחל נרגילה שלא כובה כראוי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות