fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכש חדש לירוקים במגדל העמק

יוסי כהן, סטודנט למשפטים, פעיל מרכזי באגודת הסטודנטים, יהיה חיזוק איכותי לתנועה בראשה עומד יקי בן חיים
יוסי כהן
צריך שינוי. יוסי כהן (צילום: יקי בן חיים)
יוסי כהן
צריך שינוי. יוסי כהן (צילום: יקי בן חיים)

יוסי כהן תושב מגדל העמק, בן 24 סטודנט למשפטים במכללת נתניה ופעיל מרכזי באגודת הסטודנטים במכללה ומי שמוביל בימים אלו את המאבק להוזלת מחיר שכר הלימוד במכללה, הודיע השבוע על הצטרפותו לרשימת הצעירים של יקי בן חיים. כהן, פעיל במרכז ההון האנושי צעירים במגדל העמק מתנדב בתוכנית "יער קהילתי" שמטרתה לחבר את התושבים ליער ולסביבה הירוקה במגדל העמק. יחד עם סטודנטים ובתיאום עם בית הספר אורט רוגוזין הצליח לשלב ולגייס תלמידים שפרצו שבילים ביער בלפור במסגרת התחדשות היער וחיבורו לקהילה.

כהן ידוע בעיר בתרומתו הרבה לקהילה ובמיוחד לקהילת הצעירים והסטודנטים ובעל כוח ועשייה חברתית הרואה במצע תנועת הירוקים בהנהגתו של  בן חיים בית חם עם שאיפות להתקדם ולהוביל את העיר לשינוי סביבתי ולהצערת העיר, וערב סטודנטים מוכשרים ואיכותיים אשר יובילו את העיר קדימה ויהוו את גרעין ההנהגה העתידית בעיר. "נטועים ולא תקועים", זהו שם הפרויקט שנוצר מתוך רצון לשנות להוביל וליזום דפוס התנהגות שונה צעיר ירוק ואיכותי במגדל העמק.

כהן: "למרות שקיבלתי מספר פניות ממפלגות שונות בעיר, מצאתי דווקא לנכון להצטרף לתנועת הירוקים של בן חיים מתוך אמונה שלמה שניתן להמשיך את התהליך שהתחיל בארבעת השנים האחרונות לשנות, להוביל ולעשות משהו אחר בעיר. העשייה הרבה של יקי בשלל התחומים בעיר מדברת בעד עצמה ואני גאה להשתייך לתנועה איכותית זו."

בן חיים: "יוסי כהן הוא נדבך נוסף בנבחרת האיכותית ויוצאת הדופן שמורכבת בימים אלה, נבחרת של אנשי איכות ומעש ולא קבוצת מפזרי ססמאות. בקבוצה נמצאים רק אנשים עם עשייה מוכחת לטובת הכלל בעיר ויוסי הוא אחד מהם. אין לי ספק כי בבחירות הקרובות נכפיל את כוחנו במועצת העיר ונצליח לשנות את סדר העדיפויות העירוני".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות