fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנטית ממגדל העמק זכתה במלגת רפא"ל

זהבה זאודי, בת להורים שעלו מאתיופיה ב-1982 הציגה פרויקט צוותי העוסק בדרכים יצירתיות לעידוד הנוער ללמוד במסגרת החינוך הטכנולוגי
זהבה זאודי
זהבה זאודי (צילום עצמי)
זהבה זאודי
זהבה זאודי (צילום עצמי)

זהבה זאודי, 26, ממגדל העמק, סטודנטית שנה א' במגמת הנדסאי תעשייה וניהול במכללה להנדסאים אורט בראודה בכרמיאל, קיבלה בשבוע שעבר את מלגת מנכ"ל רפא"ל לעידוד החינוך הטכנולוגי. המלגה הוענקה לה בטקס חגיגי שנערך במוזיאון לוחמי הגטאות בהשתתפות מנהלים בכירים ברפא"ל, משפחות מקבלי המלגה ונציגי המכללה.

במהלך הטקס הציגה זהבה פרויקט צוותי העוסק בדרכים יצירתיות לעידוד הנוער ללמוד במסגרת החינוך הטכנולוגי. יצוין, כי זו השנה הרביעית ברציפות, שבה נבחר סטודנט ממגמת תעשייה וניהול לפרויקט ייחודי של רפא"ל.

בפרויקט ייחודי זה של רפא"ל, מבוצע מיון ראשוני קפדני של תלמידים וסטודנטים מהחינוך הטכנולוגי בצפון, ובסיומו מתקבלים בודדים מכל איזור הצפון לפרוייקט, אשר במהלכו הם מוכשרים בסדרת סדנאות בנושא חשיבה יצירתית המועברות על ידי עובדים בכירים מרפא"ל שמטרתם לעודד את התלמידים להמשיך ללמוד במסלולי הנדסה ולהצטרף למשפחת רפא"ל.

זהבה זאודי מתעתדת להמשיך ללימודי הנדסה. במהלך לימודיה עד כה הפגינה רמה גבוהה של הישגים בעיקר במקצועות הליבה של המגמה (בכלכלה ובסטטיסטיקה) ומוגדרת על ידי המרצים כ-'סטודנטית למופת' .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות