fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוביל מחאת הדלק הצטרף לירוקים במגדל העמק

זאב גראוור, יליד ותושב מגדל העמק, חבר למתמודד יקי בן חיים, "היה לי טבעי להצטרף אליו", הוא אומר
זאב גראוור
זאב גראוור (צילום: עצמי)
זאב גראוור
זאב גראוור (צילום: עצמי)

קיץ 2011 הסתמן ככזה שפתח באופן היסטורי את המחאה החברתית של ישראל, שעסקה ועדיין עוסקת ביוקר המחייה. בין הנושאים, דובר על מצוקת הדיור וחוסר היכולת לרכוש דיור במחיר הולם, על שכר המינימום הנמוך, על עובדי הקבלן, ובתוך כך השתרבבו מאבקים מוצדקים נוספים של הרופאים המתמחים, הסטודנטים, וכמובן – הקוטג' ומחירי המזון.

זאב גראוור, יליד ותושב מגדל העמק, בן 34 נשוי ואב לשלושה , הגיע לתודעה הארצית בזכות מאבקו בעליית מחירי הדלק בתקופה זו .

מחיר הדלק, שנתח גדול מכל ליטר שלו משולם למדינה, הוא מבין הגבוהים בעולם עורר את זעמו של זאב גראוור, מנהל מכירות והצליח לסחוף אחריו מדינה שלמה ובכך הפך את שנת 2012 לשנה בה נאבק הציבור על מחיר המיסוי על הדלק.

השבוע הודיע על הצטרפותו לרשימת הירוקים של חבר מועצת העיר יקי בן חיים. "אני מכיר את יקי שנים רבות, מדובר באדם חדור מוטיבציה, שפיו וליבו שווים ושהעיר חשובה לו יותר מכל. אני רואה את הנבחרת המצוינת שהוא מרכיב ואין לי ספק שיקי יכול ורוצה לשנות כאן דברים ולכן היה לי טבעי להצטרף דווקא לרשימה איכותית זאת".

גראוור הוביל שיירות מחאה. הוא וחבריו חסמו צמתים וכבישים והוא אף אוים במעצר בחשד לאי ציות הוראות שוטרים. גראוור טען שוב ושוב לפגיעה במעמד הביניים. "סחיטת ידית משאבת הדלק, משמעה סחיטת האזרחים הנגזלים, הלימון של מעמד הביניים, שאין יותר מה לסחוט ממנו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות