fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: נאוה יצחקי ודפנה חס קיבלו את פרס חזני

ברדה: "הם פעלו בעוצמה חברתית ובפעילות עקבית ומבורכת למען איכות חיי תושבי העיר והמדינה תוך קבלת גיבוי ועידוד מהרשות"
שר הרווחה מאיר כהן והזוכים (צילום: עצמי)
שר הרווחה מאיר כהן והזוכים (צילום: עצמי)

פרס חזני הוא פרס לחדשנות בשירותי רווחה, וקרוי על שמו של שר הסעד מיכאל חזני ז"ל. הוא ניתן לצוות שהצטיין בעבודה ופעל לשיפור השירותים החברתיים על ידי יזמות וחדשנות. הפרס הוא ביטוי להכרת משרד הרווחה והשירותים החברתיים, להמציא ולפתח פתרונות חדשניים ויצירתיים ולפעול למען שיפור מתמיד של שירותי הרווחה בישראל. הפרס הוענק השנה לנאוה יצחקי ודפנה חס ממגדל העמק, מידי שר הרווחה מאיר כהן.

פרס חזני לשנת 2014 ניתן השנה בגין פעולות המבקשות להקל על מצוקות של אנשים ומשפחות החיות בעוני ובהדרה חברתית. צוות מרכז "עוצמה" הפועל במסגרת אגף הרווחה בתמיכת ראש העיר אלי ברדה פעל בשנה האחרונה יחד עם צוות מדור קהילה ויו"ר המש"ב טוביה גפן לסייע לאנשים קשיי יום, להגיע להסדרי חוב וחיבור למים ע"י תאגיד המים האזורי "מי נע". כמו כן פעל הצוות ברמה ארצית, הגיע לישיבות וועדת הכלכלה בכנסת על מנת להכניס תקנות שימנעו מתאגידי המים להשתמש בניתוקי מים כסנקציה לגביית חובות.

ראש העיר, אלי ברדה: "צוות מרכז "עוצמה", נאוה ודפנה, פעלו בעוצמה חברתית ובפעילות עקבית ומבורכת למען איכות חיי תושבי העיר והמדינה תוך קבלת גיבוי ועידוד מהרשות. הערבות ההדדית וראיית טובת הכלל הם אלו שהובילו לקבלת הפרס היוקרתי מידי שר הרווחה, והן ראויות ליישר כח גדול".

שר הרווחה מאיר כהן והזוכים (צילום: עצמי)
שר הרווחה מאיר כהן והזוכים (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות