fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: ברדה מבקש לא להיכנס לשאננות

האם אלי ברדה, שמכהן בתפקיד 15 שנה, צפוי לשמור על כסאו במערכת הבחירות המנומנמת במגדל העמק? ברדה קרא לפעיליו לא להיכנס לשאננות עד אשר הניצחון יובטח
אלי ברדה מצביע (צילום: עצמי)
אלי ברדה מצביע (צילום: עצמי)
אלי ברדה מצביע (צילום: עצמי)
אלי ברדה מצביע (צילום: עצמי)

מערכת הבחירות במגדל העמק נפתחה הבוקר באדישות מסוימת. שלושה מתמודדים על תפקיד ראש העירייה: ראש העירייה ב-15 השנים האחרונות אלי ברדה, עמוס גלאם מסיעת אופק שהפסיד לפני חמש שנים במרוץ לראשות העירייה, ועופרה פינקלשטיין- בוסקילה מטעם יש עתיד.  למרות ההערכות כי צפוי לברדה ניצחון בבחירות, ראש העירייה הוותיק ביקש מפעיליו לא להיכנס לשאננות, עד אשר יובטח הניצחון.

20,967 בעלי זכות בחירה במגדל העמק, צפויים להצביע ב-35 קלפיות רחבי העיר. נציגי 9 המפלגות המתמודדות למועצת העיר תפסו עמדות בקרבת הקלפיות עוד משעות הלילה המאוחרות, קישטו את האזור בשלטים והוסיפו נופך חגיגי לאווירה. "זו דמוקרטיה במיטבה, הלוואי והיום יעבור בשקט", אמר אחד התושבים.

ראש העירייה ברדה סיים את הליכת הבוקר השגרתית שלו: "זה מנהג שאני לא מוותר עליו, גם ביום בחירות", הסביר, והיה הראשון שהצביע מיד עם פתיחת הקלפי בשכונת מגוריו נוף העמק. לא קשה לנחש למי הוא הצביע.

המתמודדת עופרה פינקלשטיין בוסקילה: "לאורך כל הדרך שמרתי על קו נקי, על כבודה של העיר ועל כבודם של המתמודדים, ואני קוראת לשאר המתמודדים לנהל מערכת בחירות הוגנת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות