fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאור ג'נח: "רוצה לעלות לליגה הלאומית"

עם מאזן של שלושה שערים בשלושה משחקים, חלוץ הפועל מגדל העמק מאור ג'אנח לא חושש להצהיר
מאור ג'נח (צילום: חגאג רחאל)
מאור ג'נח (צילום: חגאג רחאל)
מאור ג'נח (צילום: חגאג רחאל)
מאור ג'נח (צילום: חגאג רחאל)

חלוץ הפועל מגדל העמק, מאור ג'אנח, פתח את העונה בסערה עם שלושה שערים בשלושה משחקים והוא לא מתבייש להצהיר את מה שהמאמן שלו חושש לומר בקול רם: "אני רוצה לעלות לליגה הלאומית".

מאור ג'אנח: "אני רוצה להצליח בכל קבוצה שאני מגיע אליה. לא סתם אני עושה כל יום דרך ארוכה מחדרה, שם אני מתגורר, לחיפה שם אני עובד ולמגדל העמק. אני לא מתבייש ולא פוחד לומר שאני רוצה לעלות ללאומית. עליתי 4 פעמים במהלך הקריירה שלי ואני רוצה לעלות בפעם החמישית. אם ספורטאי לא שואף להגיע להישגים אז מבחינתי הוא לא ספורטאי. גדלתי במכבי חיפה ושם חונכתי להצליח. יש במגדל העמק קבוצה טובה, הנהלה טובה ומאמן מצוין, אני מאמין באלוהים ובעבודה קשה על המגרש".

בשישי שעבר ג'נח היה מעורב בתקרית לא ספורטיבית עם מאמן הפועל בית שאן, איתן טייב. ג'אנח: "הבנתי שהוא לכלך עלי מהקווים, היו הרבה אמוציות, התנצלתי בפניו. הוא יותר מבוגר ממני ולא הייתה לי בעיה להתקשר אליו ולהתנצל. הרגשתי טוב עם עצמי אחרי שיישרנו את ההדורים. אני חושב שעשיתי צעד נכון ואני יכול להתרכז רק בכדורגל".

אחרי שלושה משחקים, הפועל מגדל העמק ממוקמת שנייה בטבלת ליגה א' צפון עם מאזן מושלם יחד עם הפועל הרצליה. ביום שישי תתארח הקבוצה אצל עירוני טבריה מתחתית הטבלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות