fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשפחה הלוחמת ממגדל העמק

גבי ורותי אוחנה הם הורים לשלושה חיילים, שניים מהם קצינים שקודמו השבוע בדרגה. "גאה בילדים שלי על ההישגים שלהם, אבל בימים קשים אלה אני מודאג כמו כל אב שהילדים שלו משרתים בצבא", אומר האב
משפחת אוחנה (צילום עצמי)
משפחת אוחנה (צילום עצמי)

ימים לא פשוטים עוברים על גבי אוחנה, החשמלאי הוותיק של עיריית מגדל העמק ועל רעייתו רותי. מצד אחד הילדים שלו עושים חייל בצבא והוא מלא גאווה על ההישגים שלהם, אבל מצד שני, כמו כל אב שהילדים שלו משרתים בצבא, הוא מודאג וחרד לשלומם, מתפלל שהמלחמה תסתיים ויבואו ימים שקטים יותר.

בתו של גבי אוחנה, ליטל אוחנה, בת 27, משרתת בבסיס תל נוף, קיבלה בשבוע שעבר דרגת סרן, בבסיס חיל האוויר בו היא משרתת. ליטל אוחנה היא בוגרת בית הספר אורט רוגוזין, הלומדת לתואר שני בבטיחות וניהול באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע.

הבן ניר אוחנה, בן 24, משמש כקצין חימוש בחטיבת השריון 188. בימים אלו הוא נמצא עם הכוחות בעזה. בשישי שעבר, אחד הימים הלא פשוטים של צה"ל במבצע צוק איתן, הוא יצא עם החיילים שלו מעזה להתרעננות, שם המתין לו המג"ד שלו, שהפתיע והעניק לו את דרגות הסגן.

הבאה בתור היא רעות, בת 19, חיילת בשרות צבאי סדיר, המשרתת ביחידה נבחרת של חיל התותחנים. גם היא הייתה בגזרת עזה ורק השבוע חזרה לבסיס האם שלה. באוקטובר הקרוב היא אמורה לצאת לקורס קצינות.

גבי אוחנה מסכם ואומר: "אני גאה בילדים שלי על ההישגים שלהם, אבל בימים קשים אלה אני מודאג כמו כל אב שהילדים שלו משרתים בצבא. מי ייתן והמבצע הזה יסתיים והחיילים ישובו בשלום לבתיהם, לבי עם המשפחות השכולות, ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

אוחנה הוסיף ואמר כי הוא לא מופתע מההצלחות של הילדים שלו. "הם תוצר מובהק של מערכת החינוך המצוינת במגדל העמק ושל העומד בראשה אלי ברדה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות