fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברדה: "מעולם לא קרה לי מקרה כזה"

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, מתייחס להצתת רכבו אמש. ברדה: "לפני שיהיה רצח של ראש רשות, הכתובת כבר רשומה על הקיר"
52 רשויות | ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
פנה לשרה. ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

"אני מכהן כ- 15 שנים כראש עיר ולא קרה לי מקרה כזה. לא איימו עליי ואיני יודע מי עשה זאת ומה המניע שלו, אני מקווה שמדובר בטעות בזיהוי רכב ובמידה ולא אני סומך על משטרת ישראל שחוקרת את המקרה ותגיע למבצע. ראשי הערים חשופים בצריח ועומדים בחזית המצוקות של התושבים כלפי הממשלה. הקלות הבלתי נסבלת והאצבע הקלה על ההדק".

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה הערב (ראשון) להצתת רכבו אמש.  ברדה התייחס גם לניסיון ההתנקשות בראש עיריית עכו שמעון לנקרי ובאיומים על ראש עירייה אחר. ניסיון הצתה כזה מחייב טיפול ממוקד ומחמיר של משטרת ישראל ובתי המשפט לפני שיהיה רצח של ראש רשות. הכתובת כבר רשומה על הקיר".

אלי ברדה
אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

אלמונים הציתו היום (ראשון) לפנות בוקר את רכבו של ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה. הרכב מסוג סקודה חנה ליד ביתו של ראש העיר הוותיק, המתמודד בימים אלה לקדנציה רביעית על ראשות העיר, בשכונת נוף העמק. למקום הוזעקו כוחות כבוי אש שתוך שעה קלה השתלטו על הדליקה, שגרמה נזקים קשים לרכב.

מחקירה ראשונית עולה כי האלמונים שפכו דלק על מכסה המנוע וגרמו לדליקה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ותבדוק את הנושא.

מכוניתו של ראש עיריית מגדל העמק
שכפו דלק. מכוניתו של ראש עיריית מגדל העמק (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות