fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האמא השנייה שלי

קשר מרגש ביותר נקרם בין המורה עדה ממגדל העמק לתלמיד מכיתתה. "היא הייתה לי אימא שנייה, היא אשת השנה שלי", כתב התלמיד למורתו
המורה עדה הרשקוביץ
המורה עדה הרשקוביץ (צילום: רון עזר)
המורה עדה הרשקוביץ
המורה עדה הרשקוביץ (צילום: רון עזר)

ישי אברג'יל, תלמיד בביה"ס אורט רוגוזין ממגדל העמק, כתב מכתב מרגש בו הוא מודה למורתו לשעבר על היחס האישי שנתנה לו כשהיה צריך. "היא הייתה לי אימא שנייה, היא אשת השנה שלי", כתב לה. הסיפור של ישי התחיל כשהוא ומשפחתו עברו למגדל העמק מהמרכז, ישי עבר תהליך לא קל והמורה עדה הרשקוביץ הייתה שם בשבילו. הרשקוביץ מלמדת ברוגוזין כבר 23 שנים. היא התחילה כתלמידה בת העיר ואחרי סיום לימודיה האקדמיים חזרה לעיר להעניק בחזרה את מה שקיבלה. במהלך השנים היא הייתה מורה, מחנכת ורכזת שכבת י'. מכריה מספרים עליה שהיא מאוד אוהבת את עבודתה ודואגת להגיע לנפש התלמיד.

הרשקוביץ: "זה אולי נשמע ציני, אבל אני באמת מאמינה בטוב שבתלמידים, אם יש מישהו שקצת מפריע, צריך פשוט לעלות על הקושי שהוא מתמודד איתו ולפתור ביחד איתו את הבעיה.דווקא בתקופה שמודדים את המורים והתלמידים בהצלחה בבגרויות ובמספרים חשוב לא פחות לתת לאותם ילדים גם את הערכים שכל כך חשוב להעביר וזאת עושים על ידי תרומה לקהילה ומעורבות קהילתית, בהתאם למדיניות ראש העירייה אלי ברדה"

אברג'יל מוסיף: "מדהים איך בן אדם כזה יכול לתת לך כוח כל כך חזק להמשיך הלאה, לא לפחד, להיות מי שאתה. את עדה אני מחשיב לאימא שנייה שלי, ויש לזה סיבה מאוד פשוטה- היא פשוט אימא. אמנם היא המחנכת שלי ואני לא בשר מבשרה, אבל לפי הגישה שלה לתלמידים, כנראה שכל מי שמכיר אותה יכול להגיד שהיא אימא שנייה שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות