fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי ברדה לא יתמודד לכנסת

ראש עיריית מגדל העמק דחה פניות של שרים, ראשי רשויות וראשי סניפים בליכוד שביקשו ממנו להתמודד לכנסת. ברדה: "הראש אומר כנסת, והלב אומר מגדל העמק. החלטתי ללכת עם הלב"
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, החליט לא להתמודד על מקום בכנסת הבאה, בבחירות שיתקיימו בחודש ינואר הקרוב. ברדה סומן כמועמד מועדף בבחירות לפריימריז במשבצת גליל עמקים, לאחר שנחשב למועמד מוסכם על ראשי רשויות וראשי סניפי הליכוד בגליל.

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה
היחיד שיכול להתמודד באתגרים של מגדל העמק. אלי ברדה (צילום יח"צ)

ראשי רשויות פנו לברדה והציעו את עצמם לעמוד בראש מטה הבחירות שלו לכנסת בהיותו ראש ראשות בעל עשייה ציבורית וההישגים בניהול העיר. "ברדה לוקח בהליכה את פריימריס ויהיה מועמד גליל העמקים הכי טוב לגליל", אמרו ראשי רשויות על ברדה, והוסיפו כי ניסיונו כיו"ר מועצת הרשות לפיתוח הגליל העניק לו יכולות מרחביות שיסייעו לו בכנסת לעזור ולייצג את הרשויות בפרט ואת הגליל בכלל.

ברדה עצמו התבטא לא פעם כי אין ברצונו להיות חבר כנסת לשם כבוד או תואר, אלא לבצע תפקיד משמעותי עם יכולות השפעה, בתחילה כסגן שר בכיר ואחר כך כשר.

התגובות מצד גורמים בסניף הליכוד במגדל העמק חלוקות. מצד אחד: אכזבה, שכן לברדה יש סיכוי גדול להיות חבר כנסת ולהוות שחקן חיזוק משמעותי לעיר, ומצד שני הביעו שמחה מאחר ש"לא מחליפים עגלון בעלייה".

"העיר נמצאת בעיצומה של תנופה אדירה ואין מישהו שיוכל להתמודד עם הלחצים שיש בעיר כל כך מורכבת ורגישה מבחינה אנושית ופוליטית, שמצד אחד יש בה 30 אחוז חרדים ומן הצד השני 30 אחוז עולים".

הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל

;

;

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות