fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איומים פוליטיים בעקבות הסלוגן "תהייה גבר"

הרוחות במגדל העמק עדיין לא נרגעות בעקבות הסלוגן "תהיי גבר, תצביעי עופרה" של המועמדת עופרה פינקלשטיין- בוסקילה
הקמפיין של עופרה פינקלשטיין
תהיי גבר תצביעי עופרה. הקמפיין של עופרה פינקלשטיין (צילום: יש עתיד)
הקמפיין של עופרה פינקלשטיין
תהיי גבר תצביעי עופרה. הקמפיין של עופרה פינקלשטיין (צילום: יש עתיד)

המועמדת לראשות עיריית מגדל העמק עופרה פינקלשטיין- בוסקילה שטוענת כי היא ואנשי סיעתה מקבלים בשבוע האחרון איומים מצד גורמים פוליטיים בעיר בעקבות פרסום הסלוגן בשבוע שעבר ברחבי העיר "תהיי גבר, תצביעי עופרה!".

הסלוגן הופיע בשלטי חוצות בעיר ועורר מהומה בזירה הפוליטית המקומית. "הם לא האמינו באישה במקום ריאלי", אומרת פינקלשטיין שגם טוענת כי היא מקבלת איומים אנונימיים להסרת מועמדותה בבחירות לראשות העיר.

פינקלשטיין: "לאחרונה החלו איומים והמלצות מאלמונים לרדת ממסע בחירות זה. אנחנו מקבלים כל יום טלפונים והפחדות למטה. אני לא מפחדת, הדבר החשוב ביותר, הוא שלנשים במגדל העמק נמאס לפחד. הן אמיצות, חזקות, בעלות השפעה חזקה, שילכו עם האמת שלהן עד הסוף. אנחנו לא מתכוונות להרים ידיים".

ומה לגבי סלוגן הבחירות?

"הסלוגן שפרסמתי, "תהיי גבר תצביעי עופרה!", הוא חלק מהשלטים המתחלפים בקמפיין שלי לבחירות מוניציפליות במגדל העמק", היא מסבירה. "קשה מאוד להתמודד כאישה לראשות העיר בפריפריה, כאשר הגברים מייצגים את הרוב הפוליטי בעיר".

למרות שספגה ביקורת חריפה מצד לא מעט גורמים בעיר ובכלל זה נשים, היא טוענת שרוב הנשים בעיר, דווקא מפרגנות לה. "אני יודעת לקבל ביקורת ומאחלת בהצלחה לכל אותן הנשים שצוטטו על ידי כלי התקשורת, וטענו כי הסלוגן שלי פוגע ומזלזל, יצליחו במפלגות שלהן בדרכן. את מה שרציתי להשיג בסלוגן השגתי, ואני מדברת על השיח שעורר הסלוגן לאחר הפרסום".

עופרה חושבת שעצם ההישגים שלה בתקופה כה קצרה, מעידים כי נשים אכן יכולות להתחרות ולהגיע לתוצאות יפות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות