fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: יפוזרו פיתיונות חיסון נגד כלבת

בימים אלו מפזר השירות הווטרינרי בעיריית מגדל העמק בכניסות לעיר ובחורשות הסמוכות פיתיונות המכילים חיסון נגד כלבת ומתגבר את שירות מתן החיסונים לחיות המחמד שעדיין לא חוסנו
עובד הפיקוח הוטרינרי עם החיסון (צילום דוברות העירייה)
עובד הפיקוח הוטרינרי עם החיסון (צילום דוברות העירייה)

בעקבות התפרצות מחלת הכלבת ביישובים רבים בעמק יזרעאל, ממשיכים מחלקת התברואה והשירות הווטרינרי בעיריית מגדל העמק לנקוט במשנה זהירות ולקיים פעולות כדי למנוע את מקרי הכלבת ברחבי העיר.

עובד הפיקוח הוטרינרי עם החיסון (צילום דוברות העירייה)
עובד הפיקוח הוטרינרי עם החיסון (צילום דוברות העירייה)

במסגרת הפעולות שנוקט השירות הווטרינרי אפשר לציין בראש ובראשונה את תגבור המענה במתן חיסוני כלבת לבעלי כלבים אשר חיסון כלבם אינו תקף. כמו כן, מפזר בימים אלה השירות הווטרינרי פיתיונות המכילים חיסון כנגד מחלת הכלבת המיועדים לחיות הבר בסביבותיה של מגדל העמק.

צבעם של הפיתיונות בין ירוק כהה לחום ומוטבע עליו מספר וכיתוב בשפה האנגלית. גודלו של הפיתיון כגודל קופסת גפרורים והוא מפיץ ריח המושך בעלי חיים אליו. התושבים מתבקשים לנקוט משנה זהירות בימים אלה, לא לגעת בפיתיונות שפוזרו ולהימנע מלשחרר את הכלבים ללא רצועה.

צעד נוסף שנוקט השירות הווטרינרי העירוני הוא פיזור מלכודות ללכידת תנים בסביבותיה של העיר. מלכודות אלו נסתרות מעיני אדם ועיני הכלב, ואף מושכות אליהם באמצאות ריח כלבים ותנים משוטטים.

הווטרינרית העירונית ד"ר ליאת חדד אמרה השבוע: "המלכודות והפיתיונות יפוזרו במהלך השבוע הבא ולכן אני פונה לתושבים להקפיד לא לשחרר את כלביהם בפארקים ובחורשות סביב ובתוך מגדל העמק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות