fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: הושמדו ביצים שנמכרו לא בפיקוח

מחלקת התברואה, השרות הווטרינרי והשיטור העירוני במגדל העמק תפסו במבצע משותף דוכן לממכר ביצים לא חוקי
הביצים שהוחרמו (צילום עצמי)
הביצים שהוחרמו (צילום עצמי)

מידע שהתקבל באגף הפיקוח של עיריית מגדל העמק, על סוחר המוכר ביצים באופן פיראטי וללא אישורים בשוק העירוני, הביא למבצע מהיר ומשותף של מחלקת התברואה, השרות הווטרינרי והשיטור העירוני במגדל העמק.

הביצים שהוחרמו (צילום עצמי)
הביצים שהוחרמו (צילום עצמי)

מיד עם קבלת המידע, הגיעו למקום הצוותים מלווים בווטרינר העירוני ד"ר איתי בר-שי והחרימו את מרכולתו. מיותר לציין כי הסוחר פעל ללא אישור או רישיון עסק, ללא פיקוח וטרינרי וללא תנאים סניטרים בסיסיים.

כפיר לוי מנהל מחלקת התברואה אמר: "שיתוף הפעולה ההדוק בין מחלקת התברואה לשיטור העירוני מוכיח את עצמו. נמשיך להיאבק בתופעה של מכירה פיראטית של מוצרים מן החי כגון ביצים, בשר ודגים שהינם מוצרים רגישים ובעלי סיכון גבוה לתחלואה".

מחלקת התברואה והווטרינר העירוני מוסיפים כי יש להקפיד על רכישת ביצים, בשר ודגים רק במקומות מורשים שכן קיימת סכנת זיהום מסלמונלה המצויה בביצים וכן חיידקים אחרים המצויים במוצרי בשר ודגים הינם מסוכנים לבריאות הציבור.

כמו כן ממליץ הווטרינר כי בעת טיפול בביצים או בבשר יש להשתמש בסכינים ומשטחי עבודה נפרדים וכן לשטוף ידיים לאחר מגע איתם כדי למנוע זיהומים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות