fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן אלופת מולדובה יגיע להשתלמות מקצועית ב… הפועל נצרת עילת

הוא אימן בעבר את נבחרת מולדובה עד גיל 19. הוא נחשב למאמן העתיד של מולדובה ומיועד בעתיד הלא רחוק לאמן את הנבחרת הלאומית של מולדובה.
אורח. אוסיפנקו (צילום עצמי)
אורח. אוסיפנקו (צילום עצמי)

מאמן אלופת מולדובה, יורי אוסיפנקו יגיע היום (חמישי) להשתלמות מקצועית ב….. הפועל נצרת עילית. המאמן בן ה-41, שהצעיד את קבוצתו לסבוב השלישי המוקדם בצ׳מפיונס ליג, בו הודחה על ידי קבוצה מאלבניה, לאחר שבסיבוב השני עברה את אלופת בולגריה בעלת התקציב הגדול. הוא אימן בעבר את נבחרת מולדובה עד גיל 19. הוא נחשב למאמן העתיד של מולדובה ומיועד בעתיד הלא רחוק לאמן את הנבחרת הלאומית של מולדובה.

אורח. אוסיפנקו (צילום עצמי)
אורח. אוסיפנקו (צילום עצמי)

יחד אתו יגיע לישראל בנו ולרי אוסיפנקו,   בן ה-18, המשחק כבלם בקבוצת מילסמי ושחקן נבחרת מולדובה עד גיל 19. הביקור התאפשר בזכותו של סוכן השחקנים ברוך ניימן, בעל קשרים ומהלכים בכדורגל במולדובה. במהלך ביקורו בישראל יגיע אוסיפנקו גם לאימון התרשמות במכבי חיפה. כמו כן יטייל בישראל, בים המלח, אילת וירושלים.

אורח אישי שלו. ניימן (צילום מיכאל מלכין)
אורח אישי שלו. ניימן (צילום מיכאל מלכין)

-ברוך ניימן, הרבה קבוצות מליגת העל והלאומית מחפשות מאמן. יש מצב שהצעה טובה תשאיר אותו בישראל?

״אין מצב וזו אופציה שבכלל לא נמצאת על הפרק, כי הוא מצליח מאוד ומוערך במולדובה, למרות שאותי לימדו שבכדורגל הכל יכול לקרות. אני יכול רק להגיד שאם הוא יאמן בישראל, רק הכדורגל הישראלי ירוויח מזה״

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות